Завдання для самоосвіти учнів на період тимчасового призупинення освітнього процесу
3-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати с.139, виконати вправи 335, 337 опрацювати с.140 (вивчити правило) |
Читання |
Прочитати твори зі «Список літератури» (у папці Google диску) |
Іноземна мова (англійська) |
Виконати вправу 1, с. 90 (вивчити слова) вправу 1, с. 92 (читати і перекладати) |
Математика |
Вивчити правило на с.136, опрацювати усно № 880, 887; розв’язати № 882, 883, 890, 893 |
Природознавство |
Опрацювати розділ «Охорона рослинного і тваринногосвіту» с.129-134 |
3-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати с.139, виконати вправи 335, 337 опрацювати с.140 (вивчити правило) |
Читання |
Прочитати твори зі «Список літератури» (у папці Google диску) |
Іноземна мова (англійська) |
Виконати вправу 1, с. 90 (вивчити слова) вправу 1, с. 92 (читати і перекладати) |
Математика |
Вивчити правило на с.136, опрацювати усно № 880, № 887; розв’язати № 882, 883, 890, 893 |
Природознавство |
Опрацювати розділ «Охорона рослинного і тваринногосвіту» с.129-134 |
4-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Виконати завдання за презентацією «Робота з деформованим текстом» (у папці Google диску), опрацювати вправу № 387 (усно), виконати письмово вправи № 389, № 391 |
Читання |
Відповідати на запитання с.161-163 |
Іноземна мова (англійська) |
Опрацювати вправу 5 с.121, (усно визначити правильну відповідь) записати слова у словник с.122 вправа 1, 2 |
Математика |
Переглянути відеоурок «Множення і ділення на круглі числа» (у папці Google диску), виконати письмово № 887, №892, розв’язати № 882, № 894 |
Природознавство |
Опрацювати с.129-131, (відповідати на запитання) |
4-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Виконати завдання за презентацією «Робота з деформованим текстом» (у папці Google диску), опрацювати вправу № 387 (усно), виконати письмово вправи № 389, № 391 |
Читання |
Відповідати на запитання с.161-163 |
Іноземна мова (англійська) |
Опрацювати вправу 5 с.121, (усно визначити правильну відповідь) записати слова у словник с.122 вправа 1, 2 |
Математика |
Переглянути відеоурок «Множення і ділення на круглі числа» (у папці Google диску), виконати письмово № 887, № 892, розв’язати № 882, № 894 |
Природознавство |
Опрацювати с. 129-131, (відповідати на запитання) |
5-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 42-43 (вивчити правила), скласти 4 речення з узагальнювальними словами і їх синтаксично розібрати |
Українська література |
Повторити с. 212-213, с.213 вивчити напам’ять одну поезію (на вибір) |
Англійська мова |
Тема «Погода і одяг», опрацювати стр. 154-155, вправа 2 (читати і перекладати) |
Зарубіжна література |
Прочитати Л.Керролл «Аліса в Країні Див» |
Історія України (Вступ до історії) |
Виконати завдання на платформі Edmodo |
Математика |
Повторити § 35, Розв’язати № 976, № 978, № 998 |
Природознавство |
Опрацювати § 34, с.115 (опрацювати 1 запитання на вибір) |
Інформатика |
Повторити § 19-20, виконати тест «Скрейтч. Повторення» |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 20 |
5-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 43, скласти 4 речення з узагальнювальними словами і виконати синтаксичний розбір одного з них |
Українська література |
Повторити с. 212-213, с.213вивчити напам’ять одну поезію (на вибір) |
Англійська мова |
Опрацювати с.162, виконати вправу 2, с.165 виписати і вивчити слова; ст.167, вправа 2 (письмово) |
Зарубіжна література |
Повторити Е.Потер «Поліана» |
Історія України (Вступ до історії) |
Опрацювати § 21; виконати практичне завдання на Edmodo |
Математика |
Повторити § 35 Розв’язати № 984, № 986, № 990, № 999 |
Інформатика |
Опрацювати § 18, 19 |
Природознавство |
Опрацювати § 35 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 21 |
5-В клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 41-43, виконати вправи № 461, № 465 (1, 2 частина) |
Українська література |
Виразно читати, аналізувати поезії с. 212-214 |
Англійська мова |
Опрацювати с.162, виконати вправу 2, с. 165, с. 167 вправа 2 (письмово) |
Зарубіжна література |
Ознайомитися з біографією А. Ліндгрен Прочитати твір А. Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха» |
Історія України (Вступ до історії) |
Виконати завдання на платформі Edmodo |
Математика |
Опрацювати § 35 с.224; Розв’язати № 983, № 985, №987 (4, 6) |
Природознавство |
Опрацювати § 35-36, виконати практичне завдання с. 151 |
Інформатика |
Повторити § 20 «Типи алгоритмів» |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 25 |
6-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 54-57, скласти 4 речення із числівниками на позначення дат і часу |
Українська література |
Опрацювати с.223-225, виразно читати гуморески і співомовки |
Англійська мова |
Опрацювати вправи 3, 4, с. 161, виписати слова в словник, с. 160, виписати неправильні слова з таблиці (на форзаці) |
Зарубіжна література |
Опрацювати с. 164-167, твір «Притча» |
Всесвітня історія |
Повторити тему «Римська республіка в 5-8 ст. до н.е.», виконати завдання «Історичний диктант» |
Математика |
Повторити § 48, розглянути с.236, приклад 4, розв’язати № 1328, № 1330, № 1336 |
Біологія |
Опрацювати тему «Папороті. Плауни. Хвощі», виконати малюнок у лабораторному досліді «Будова папороті» |
Географія |
Повторити тему «Льодовики та підземні води», Дати відповіді на запитання:
|
Інформатика |
Повторити § 14 (ст. 112-115) |
Основи здоров’я |
Повторити § 26 |
6-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 54-57, Виконати вправу 481 |
Українська література |
Прочитати та проаналізувати байки Л.Глібова с. 216-220 |
Англійська мова |
Опрацювати вправу 4, с.144 (читати, перекладати) |
Зарубіжна література |
Прочитати твір Роберта Шеклі «Запах думки» |
Всесвітня історія |
Повторити тему «Римська республіка в 5-8 ст. до н.е.», виконати завдання «Історичний диктант» |
Математика |
Опрацювати § 47 Розв’язати завдання для перевірки знань № 8 (ст. 229) |
Географія |
Повторити тему «Льодовики та підземні води», Дати відповіді на запитання:
|
Біологія |
Опрацювати § 44, повторити § 38-43 |
Основи здоров’я |
Повторити § 26 |
Інформатика |
Повторити § 15 |
7-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 37, ст.160-161, виконати вправу 298 |
Українська література |
Прочитати О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили», (переглянути художній фільм) |
Англійська мова |
Виконати письмово: вправу 7, с. 119, вправу 2, с. 125, повторити неправильні дієслова (розміщені на форзаці підручника) |
Зарубіжна література |
Прочитати оповідання Артура Конан Дойла «Пістрява стрічка» |
Історія України |
Скласти хронологічну таблицю за темою: «Культура Галицько-Волинська князівства», заповнити кросворд |
Алгебра |
Опрацювати § 24, розв’язати № 861, № 905 |
Геометрія |
Опрацювати § 17, розв’язати № 590, № 593 |
Біологія |
Опрацювати тему «Розмноження і розвиток тваринних організмів», виписати основні визначення |
Географія |
Опрацювати тему «Води суходолу Євразії: річки Європи» |
Фізика |
Опрацювати § 26-27, виконати вправу 26 (1, 2) |
Основи здоров’я |
Повторити § 19, 20 |
7-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 33-34, виконати вправи № 283, № 286 |
Українська література |
Опрацювати с. 226-227, вивчити 1 поезію напам'ять (на вибір) |
Англійська мова |
Опрацювати тему «У лікаря», виконати с. 124, вправа 1 |
Зарубіжна література |
Прочитати оповідання Артура Конан Дойла «Пістрява стрічка» |
Історія України |
Виконати завдання на платформі Edmodo |
Алгебра |
Опрацювати § 27, розібрати приклад 1-4; розв’язати № 1035, № 1039 |
Біологія |
Опрацювати § 37, виконати практичну роботу № 6 «Нервова система тварин та її значення» |
Географія |
Опрацювати теми «Води Євразії», «Річки Європи» |
Фізика |
Опрацювати § 27-29 |
Хімія |
Опрацювати § 18, с. 106-108, виконати письмово № 136 (а) |
7-В клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 24-27, виконати вправи № 222 (ч.3), № 229 письмово |
Українська література |
Опрацювати с.215-220, виконати письмово, завдання № 1, с. 220 |
Зарубіжна література |
Прочитати твір Герберта Уелса «Чарівна крамниця» |
Історія України |
Опрацювати тему «Культура Галицько-Волинської держави», скласти хронологічну таблицю, розв’язати кросворд |
Алгебра |
Опрацювати § 27, розв’язати № 1003, № 1014 |
Геометрія |
Опрацювати § 19, розв’язати № 673, № 674, № 681 |
Біологія |
Повторити § 44, 46, виконати письмово тест с. 202 |
Географія |
Опрацювати тему «Води суходолу Євразії. Річки Європи», виписати основні визначення |
Хімія |
Опрацювати § 35-36, с.160-165, задача 5 виконати письмово |
Фізика |
Повторити § 26-27 |
Інформатика |
Опрацюв. § 12 «Висловлювання», пройти тестове завдання |
Основи здоров’я |
Опрацювати тему «Конфлікти і здоров’я» |
8-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 30, повторити частини мови, виконати письмово вправа 341 |
Українська література |
Опрацювати зміст твору «Шпага Ставка Беркути», с. 220-241 |
Англійська мова |
Виконати завдання на с.157 письмово), опрацювати вправу 1а ст.155 |
Зарубіжна література |
Виконати порівняльну характеристику образів Дон Кіхота та Санчо Панси |
Історія України |
Виконати практичну роботу по характеристиці одного з історичних діячів |
Алгебра |
Повторити § 21, опрацювати § 22 Виконати вправи № 821, № 841 |
Геометрія |
Повторити § 19, опрацювати § 20 Виконати вправи № 671, № 673 |
Біологія |
Опрацювати тему «Будова кори головного мозку» (малюнок в зошит) |
Географія |
Опрацювати § 44-45, виписати основні визначення з теми |
Фізика |
Опрацювати § 31-32 |
Хімія |
Повторити § 3, виконати завдання 138 (д, е) с. 203 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 22 |
8-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 29-30, виконати вправи № 356, № 357 (письмово) |
Українська література |
Опрацювати зміст твору В.Дрозд «Білий кінь Шептало» |
Англійська мова |
Опрацювати граматичний матеріал «Пасивний стан», § 8, ст. 261, виконати вправу 6 ст. 148 |
Зарубіжна література |
Виконати порівняльну характеристику образів Дон Кіхота та Санчо Панси |
Історія України |
Опрацювати § 25, виконати завдання до нього на платформі Edmodo |
Алгебра |
Опрацювати § 39, розв’язати № 38.4 (парні завдання); № 39.16 (парні завдання) |
Геометрія |
Опрацювати § 5, п.25, розв’язати № 1-3, с.156 |
Біологія |
Опрацювати § 45, 46, виконати тести після параграфів письмово |
Географія |
Опрацювати § 44-45, виписати основні визначення з теми |
Фізика |
Опрацювати § 32-33, виконати вправу 32 (1, 2) |
Хімія |
Опрацювати § 31, виконати завдання 138 (д, е), с. 203 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 22 |
9-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 32, виконати синтаксичний розбір 2 речень із вправи с. 115 |
Українська література |
Опрацювати ст.209-217, знати зміст твору «Кавказ», виписати визначення |
Зарубіжна література |
Повторити біографію М. Гоголя, прочитати п’єсу «Шинель» |
Англійська мова |
Виконати вправи 6-7, с.186-187 |
Історія України |
Опрацювати § 30, скласти кросворд до теми чи вправу «Так чи ні» |
Алгебра |
Повторити § 18, розв’язати с.245, самостійна робота № 1-5 |
Геометрія |
Повторити § 16, розв’язати № 522, № 529, № 548 |
Біологія |
Опрацювати § 42-43 |
Географія |
Опрацювати матеріал з теми «Туризм», дати відповіді на запитання після теми |
Хімія |
Опрацювати § 39, ст. 188-189 питання 2-3 (усно) |
Основи здоров’я |
Опрацювати тему «Активне і пасивне навчання» |
9-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 32, виконати синтаксичний розбір 2 речень із вправи с. 115 |
Українська література |
Опрацювати ст.209-217, знати зміст поеми «Сон», виписати визначення |
Англійська мова |
Виконати вправу 1, с.175 (читати), Вправа 2, с.177 (письмово) |
Зарубіжна література |
Повторити біографію М. Гоголя, прочитати п’єсу «Шинель» |
Історія України |
Повторити § 24, виконати таблицю «Політичні партії Західної України» |
Всесвітня історія |
Виконати завдання на платформі Edmodo |
Алгебра |
Опрацювати § 21, розв’язати № 21.3, № 21.5, № 21.7 |
Геометрія |
Опрацювати § 19, 20, розв’язати № 20.14, № 20.15, № 20.16 |
Біологія |
Повторити § 45-46, ст.180-181 опрацювати узагальнюючі питання письмово |
Географія |
Опрацювати тему «Харчова промисловість України», описати в зошиті туристичний маршрут по харчовим підприємствам своєї області (від 3-5 об’єктів) |
Хімія |
Опрацювати § 39, ст. 188-189 питання 2-3 (усно) |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 22-23 |
10-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати тему «Прикметник. Ступені порівняння прикметників», виконати вправа 5 с.111 |
Українська література |
Прочитати драматичний етюд О.Олесь «По дорозі в Казку», виконати с.245, вправа 7 (1, 2, 3) |
Англійська мова |
Виконати вправу 3, с.188-189; (читати і перекладати) |
Зарубіжна література |
Проаналізувати поезію «Осіння пісня», «Поетичне мистецтво», с. 171-176 |
Історія України |
Опрацювати § 23, зробити конспект (терміни, дати) |
Математика(алгебра і початки аналізу) |
Повторити § 29, розв’язати № 1473-1475 (тільки 2), № 1487 |
Геометрія |
Повторити § 23, виконати № 984, № 985, № 992 (б, г) |
Біологія і екологія |
Опрацювати § 38-40 |
Географія |
Повторити тему «Загальна характеристика Америки (регіони)» |
Фізика і астрономія |
Опрацювати § 34 (вправа 34, завдання 1, 2); § 35 |
Хімія |
Опрацювати § 25, 26 |
10-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити вживання великої літери, вправа 7 |
Українська література |
Опрацювати біографію Л.Українки, вивчити напамять вірш «Contra spem spero!» |
Англійська мова |
Опрацювати граматичний матеріал «Умовні речення», виконати тест 2 |
Зарубіжна література |
Проаналізувати поезію «Осіння пісня», «Поетичне мистецтво», с. 171-176 |
Історія України |
Опрацювати §20 с.142, таблиця № 5 в зошит, § 21, 22 прочитати, створити невелику презентацію на тему «Голодомор» |
Математика(алгебра і початки аналізу) |
Опрацювати § 28,32., розібрати завдання рубрики «Виконаємо разом» |
Геометрія |
Опрацювати тему «Скалярний добуток векторів», розібрати приклади параграфа |
Біологія і екологія |
Опрацювати § 38- 40 |
Географія |
Опрацювати тему «Загальна характеристика Африканського континенту» (регіони)» |
Фізика і астрономія |
Опрацювати § 36, розв’язати вправу 1, 2 |
Хімія |
Опрацювати § 25, 26 |
Інформатика |
Опрацювати тему «Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах» |
11-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 51 с. 181-182, виконати вправу 5, с. 183 |
Українська література |
Прочитати новелу Г.Тютюнник «Три зозулі з поклоном», с.203-205 |
Англійська мова |
Опрацювати с.181-182, вправа 3, 4, 5 підготувати відповіді, вправа 2, с.195 виконати |
Зарубіжна література |
Прочитати: Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» |
Історія України |
Виконати завдання на платформі Edmodo |
Математика (алгебра і початки аналізу) |
Виконати тестування на платформі Edmodo |
Біологія і екологія |
Повторити § 41-43, с. 151, 155, 159 (виконати завдання усно), с. 151 (№ 6 – письмово) |
Географія |
Опрацювати тему: «Кількість населення України», повторити формули для розв’язування задач |
Хімія |
Повторити § 21, 22, виконати усно № 307, 309 |
Фізика |
Опрацювати тему «Фотоефект. Закони фотоефекту», виконати вправу 34 (7, 8) |