Звіт директора про роботу закладу за 2024-2025 н.р.
Звіт
директора Ліцею № 21
«НАДВОРСКЛЯНСЬКИЙ» Полтавської міської ради
Тараненко Наталії Ігорівни
про роботу школи за 2024-2025 н.р.
Запорука успіху школи – тісна співпраця з батьками,
громадою і підтримка з їхнього боку
Закінчився навчальний рік і ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2024-2025 н.р., поговорити про плани на наступний рік.
Як директор школи, у своїй діяльності керувалася Статутом закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника закладу освіти і заклад в цілому.
Якісна освіта через формування компетентностей, необхідних для успішної сомореалізації дитини в суспільстві. Різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином і потріотом України. Розкриття та розвиток здібностей і можливостей кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками – місія нашого ліцею.
На виконання саме цих завдань націлюють нормативні документи: положення Конституції України про освіту, Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», концепція Нової української школи.
Ми є мікромоделлю нашого міста, у якому діти не готуються до життя, а живуть.
Ми чітко усвідомлюємо, що кожен учень – це унікальна і неповторна особистість. Наше завдання – зрозуміти кожного та повірити в нього.
Ми залучаємося підтримкою батьків як головних помічників і активних учасників освітнього процесу.
Ми хочемо, щоб заклад став зразком людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, якості і глибини знань, безпеки і комфорту.
Ми пропонуємо співпрацю з різними навчальними та науковими закладами.
Ми сподіваємося на підтримку і допомогу у справі розвитку ліцею з боку меценатів і міської влади.
Ми віримо в себе і своїх учнів.
Школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а повністю живе, і тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості, її формуванню і розкриттю засобами освіти. Але вже 4 рік війна визначає і вносить свої корективи у роботу закладу і освітнього процесу. Ми гідно справляємося із викликами, повністю працюємо офлайн, забезпечуємо освітній процес на високому рівні.
У 2024-2025 н.р. робота педагогічного колективу закладу була спрямована на реалізацію положень Законів України, наказів МОН, Концепції безпеки закладів освіти, регіональних та міських Комплексних програм.
Педагогічний колектив ставив перед собою ряд завдань, для вирішення яких адміністрацією ліцею були створені належні умови роботи педагогів та організацію освітнього процесу в цілому.
Кадрове забезпечення
Станом на 1 вересня 2024 року заклад на 100% укомплектований педагогічними кадрами відповідно до освітньої програми, штатного розпису та фактичної мережі класів.
Освітній процес у закладі забезпечували 39 педагогічних працівників, 2 –сумісники.
Всього педпрацівників |
Спеціаліст |
ІІ кат |
І кат |
Вища кат. |
Старший учитель |
Учитель- методист |
39 |
3 |
5 |
2 |
29 |
12 |
13 |
Педагогічне навантаження учителів для викладання навчальних предметів здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних працівників та їх курсової підготовки, враховуються результати атестації, особисті якості, рівень професійної компетентності, вміння володіти комп’ютером, оргтехнікою, застосування інформаційних технологій.
Успішно проведено атестацію 11 педагогічних працівників у 2025 році.
Педагогічний колектив перебуває у постійному пошуку удосконалення своєї майстерності. У цьому адміністрація вбачає один із найважливіших напрямків роботи навчального закладу. Педагоги навчилися ефективно і майстерно працювати як онлайн, так і офлайн; із дітьми у класі і в укритті; хто навчається індивідально і за кордоном.
Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу на високому рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета.
Забезпечення обов’язковою освітою
Результативність освітнього процесу
Структура закладу відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність ліцею регламентується Статутом, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Двохсторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу.
Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.
Освіта – це та галузь, яка найшвидше змушена відповідати на виклики часу і постійно рухатися вперед, навіть під час воєнного стану.
У 2024/2025 н.р. ми працювали над вирішенням пріоритетних завдань:
- Реалізація основних положень Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Порядку раннього попередження та евакуації учасників освітнього процесу в разі нападу або ризику нападу на заклад освіти, Порядку створення, уримання фонду захисних споруд цивільного захисту, Концепції безпеки закладів освіти.
- Впровадження Нової української школи (1-4, 5-7 класи)
- Створення в закладі сучасного, комфортного і дружнього до всіх учасників освітнього процесу освітнього середовища
- Організація безпечного освітнього середовища, безпека всіх учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.
На виконання статті 30 Закону України «Про освіту» на сайті закладу систематично оприлюднюється інформація щодо кошторису, фінансового звіту, обліку надходження коштів та інша публічна інформація.
Із 01.04.2021 р. заклад є юридичною особою, яка має рахунки в органах Державного казначейства, самостійний кошторис, самостійний баланс та власну бухгалтерію. Кошторис, всі договори на функціонування школи, всі закупівлі заключаємо самостійно, при необхідності проводимо тендерні закупівлі.
Всього класів у школі – 23, учнів – 609.
На базі учнів 1-4-х класів організовано роботу груп подовженого дня (вихователі Черепанова С.А., Користіна О.В., Пасько С.Г.), забезпечено щоденний денний відпочинок для учнів 1 класів, 32 сальних місця, а також 2-годинну прогулянку на свіжому повітрі. Враховуючи потреби закладу додатково відкрито 2 групу ГПД для учнів 2-3 класів.
Для учнів організовано гаряче харчування, обладнано відокремлені туалети, гардероби.
Освітній процес у закладі проводився згідно освітньої програми на 2024-2025 н.р., яка передбачала впровадження нового державного стандарту в 1-4, 5-7 класах, поглиблене вивчення української філології і математики із 8 класу, профільне навчання 10-11 класи.
Варто зауважити, що протягом року відпрацьовано 35 робочих тижнів, за планом, зідно рекомендацій Міністерства освіти і науки України, із дотриманням указів Президента про Продовженн строку дії воєнного стану в Україні.
Тривалі сигнали «Повітряна тривога» та вимушене перебування в укритті під час світнього процесу значно впливає на освітній процес, на рівень навчальних досягнень учнів, не у позитивній динаміці, але ми успішно справляємося із викликами.
У наступному навчальному році доцільно спрямувати корекційну діяльність на підвищення результатів успішності учнів ліцею, подолання освітніх втрат, особливу увагу звернути на випускників з метою забезпечення підготовки учнів до ЗНО/ НМТ.
9 класів закінчило - 64 учнів, свідоцтва з відзнакою отримали – 3 учнів (9-А клас – Прокопенко Маргарита, Прокопенко Марія, 9-Б клас – Сивак Єлизавета), 11 клас закінчили – 25 учнів (свідоцтва з відзнакою- 2 учнів: Буркун Олена, Рябко Аліна).
Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» у 2024-2025 н.р. нагороджено 22 учнів 5-8, 10 класів.
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по-батькові учня |
клас |
1. |
Гринь Злата Максимівна |
5-Б |
2. |
Денищик Гліб Сергійович |
5-Б |
3. |
Панасюк Марина Сергіївна |
5-Б |
4. |
Бардаченко Наталія Романівна |
6-А |
5. |
Захарія Марія Володимирівна |
6-Б |
6. |
Маковський Іван Сергійович |
6-Б |
7. |
Дьоміна Анна Валеріївна |
7-А |
8. |
Кармазин Альона Іванівна |
7-Б |
9. |
Рудницька Ксенія Віталіївна |
7-Б |
10. |
Кондратенко Микита Юрійович |
8-Б |
11. |
Коротаєв Тимофій Єгорович |
8-Б |
12. |
Орел Дар’я Олександрівна |
8-Б |
13. |
Послушний Ярослав Анатолійович |
8-Б |
14. |
Бова Поліна Вадимівна |
10-А |
15. |
Золотухіна Лариса Ігорівна |
10-А |
16. |
Комлик Назар Олександрович |
10-А |
17. |
Ксьонз Богдан Володимирович |
10-А |
18. |
Брижак Антон Максимович |
10-Б |
19. |
Данилів Тальяна Олександрівна |
10-Б |
20. |
Іванчук Софія Артемівна |
10-Б |
21. |
Нікітіна Марія Дмитрівна |
10-Б |
22. |
Рудницька Поліна Віталіївна |
10-Б |
Потрібно відзначити, що учні 1-2 класів оцінюються вербально, учні 3-4 класів – рівнево, із 5 класу – бальне оцінювання.
Відповідно до інструкції з діловодства, наказу МОН, з метою вдосконалення управлінської діяльності, організації освітнього процесу із застосуванням інформаційних технологій у закладі впроваджується електронний журнал на освітній платформі Нові знання, із 2 семестру. Продовжимо працювати на на цій платформі і в наступному навчальному році.
Завдання, визначені на початок навчального року, успішно реалізовувалися в різних напрямках.
Методична робота
У школі діє певна система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній основі. Згідно з річним планом роботи на 2024-2025 н.р. педагогічний колектив закладу продовжив роботу над єдиною методичною темою «Формування успішної особистості на основі педагогіки партнерства в умовах нових стандартів освіти» (2рік).
Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яку очолює заступник директора з навчально-виховної роботи, Мілько С.В.
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, кафедри, творчих груп, наставниками молодих учителів.
З метою якісної та ефективної організації проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами у школі створено методичні об’єднання та кафедри. Відповідно до наказу по закладу «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2024-2025 н.р.» діяло 1 кафедра та 6 методичних об’єднань, робота яких спланована на навчальний рік із призначенням керівників.
- Гаврись М.Д. – голова методичного об’єднання учителів філологічних дисциплін;
- Янушкевич Н.Г. – керівник кафедри фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій;
- Оніщенко Т.П. – голова методичного об’єднання учителів початкових класів;
- Костенко О.Ю. – голова методичного об’єднання учителів фізичного виховання, трудового навчання, предметів естетичного циклу;
- Мороз К.Ф. – голова методичного об’єднання учителів суспільних наук;
- Латкіна Ю.А. – голова методичного об’єднання вчителів іноземних мов;
- Дарковіч С.В. – голова методичного об’єднання вчителів природничих дисциплін;
- Ващенко М.С. – голова методичного об’єднання класних керівників старших класів.
- Непийпиво К.Г. – голова методичного об’єднання класних керівників початкових класів.
Самоосвітня робота вчителів планується у контексті проблемної теми з урахуванням особистих запитів учителів, їхньої траєкторії професійного росту. Плани, проєкти та програми самоосвіти складено після індивідуальних та групових методичних консультацій.
Адміністрація і педагогічний колектив значну увагу приділяв підвищенню науково-методичного рівня шляхом участі у конкурсах, міжнародних конференціях, семінарах, вебінарах, хоча більшість із них була проведено онлайн.
Розроблено і затверджено Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ліцею. Сплановано і проведено заходи щодо вивчення, дотримання основних понять академічної доброчесності у кожному класі. Оновлено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.
Цікаво і змістовно було проведено Тиждень науки, де кожне м/о і кафедра представляли свою роботу в окремий день тижня.
Сформована система методичної роботи в школі передбачає не тільки професійну, але й загальнокультурну, методичну підготовку вчителів, підвищення фахового рівня протягом року.
Уся науково-методична робота спрямована на раціональне поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості.
Підсумки роботи з обдарованими дітьми та талановитою молоддю
Навчання без творчості не можливе. Наше завдання шукати, розвивати і підтримувати творчо обдарованих дітей, не зважаючи ні на що.
З метою створення умов для пошуку, підтримки і розвитку інтелектуально і творчо обдарованих дітей в закладі налагоджена система роботи з обдарованими учнями, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості з сучасному суспільстві. Це питання весь час на контролі в адміністрації закладу: розглядається на засіданнях педагогічної ради, на нарадах при директору, оперативно-методичних нарадах. На засіданнях предметних МО, кафедр були обговоренні питання роботи зі здібними та обдарованими учнями та підготовки їх до різного роду інтелектуальних та творчих змагань.
На нарадах при директорові розглядалися підсумки участі учнів закладу в олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах різних рівнів, можливості онлайн конкурсів, особливості участі у них.
Результати проведеної роботи узагальнюються в наказах про підсумки роботи з обдарованими учнями в начальному році. Класні керівники визначають найбільш здібних учнів із різних сфер діяльності, створюється банк даних. Саме вони є членами предметних та творчих гуртків, спортивних секцій, систематично беруть участь у проведенні позакласних заходів, постійні учасники предметних олімпіад різних рівнів, конкурсів, турнірів, змагань.
У системі роботи з обдарованими учнями визначені такі важливі моменти:
- створення умов для підтримки обдарованих дітей в умовах воєнного стану, психологічна складова;
- створення оптимальних умов для всебічного розвитку здібної та обдарованої дитини;
- профільність та допрофільна підготовка, оптимальна варіативна частина освітньої програми, науково-матеріальна база, цільова система позакласної роботи;
- співтворчість учителя й школяра на науково-дослідницькій основі;
- висока ефективність уроку;
- інтенсифікація навчання, запровадження нових педагогічних, інформаційних, STEAM технологій;
- співпраця з батьками, громадськістю;
- постійний психологічний супровід розвитку креативності;
- індивідуальна робота з обдарованими та здібними школярами;
- стимул як засіб активізації розвитку обдарованості та співпраці з цією категорією школярів;
- ефективне управління процесом на моніторинговій основі.
У роботі з обдарованими дітьми впроваджуються різні форми і методи роботи для визначення рівня обдарованості учнів та готовності вчителів і батьків до співпраці з ними (анкетування, опитування, спостереження співбесіди, індивідуальні бесіди, збори різного характеру, в тому числі і батьківські).
Організація освітнього процесу спрямована не лише на максимальне навантаження учнів навчальним матеріалом, а й на розвиток їх здібностей. Творчість учнів, новизна та оригінальність їхньої навчальної діяльності виявляються тоді, коли вони самостійно ставлять проблему і знаходять шляхи її вирішення. При цьому ми намагаємося створити умови для постійного зростання рівня творчості обдарованих дітей, знаходити оптимальні співвідношення всіх видів їх діяльності, щоб одержати найкращі результати.
Робота колективу закладу, проведена за планом виявлення та підтримки талановитої молоді, створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей учнів, має свої позитивні результати. Вони відобразилися, зокрема, у результатах участі учнів у предметних олімпіадах, конкурсі-захисті МАН, конкурсах різних рівнів.
До роботи із обдарованими і здібними учнями були залучені такі вчителі: Гонтар В.М., Гонтар Л.М., Пиндрик І.П., Бендес Н.О., Куць Н.Ч., Латкіна Ю.А., Гаврись М.Д., Дарковіч С.В., Литовченко О.І., Костенко О.Ю., Ващенко М.С., Бардаченко Р.А., Мороз К.Ф.
Переможцями та призерами міського етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад стали 16 школярів, а саме:
№ п/п |
Прізвище, ім’я учня |
Клас |
Предмет |
Місце |
Прізвище, ім’я Б та по-батькові вчителя, який підготував учня |
1 |
Брижак Антон |
10-Б |
Математика |
ІІ |
Пиндрик І.П. |
2 |
Каращук Поліна |
9-Б |
Математика |
ІІ |
Куць Н.Ч. |
3 |
Кондратенко Микита |
8-Б |
Математика |
ІІІ |
Бендес Н.О. |
4 |
Золотухіна Лариса |
10-А |
Біологія |
ІІ |
Дарковіч С.В. |
5 |
Бова Поліна |
10-А |
Історія |
І |
Костенко О.Ю. |
6 |
Прокопенко Маргарита |
9-А |
Історія |
І |
Костенко О.Ю. |
7 |
Коротаєв Тимофій |
8-Б |
Історія |
ІІ |
Костенко О.Ю. |
8 |
Золотухіна Лариса |
10-А |
Хімія |
І |
Литовченко О.І. |
9 |
Бова Поліна |
10-А |
Українська мова і л-ра |
І |
Ващенко М. С. |
10 |
Буркун Олена |
11-А |
Українська мова і л-ра |
І |
Гонтар В. М. |
11 |
Сивак Єлізавета |
9-Б |
Українська мова і л-ра |
ІІІ |
Гаврись М. Д. |
12 |
Кондратенко Микита |
8-Б |
Українська мова і л-ра |
ІІ |
Гонтар Л. М. |
13 |
Данилів Тальяна |
10-Б |
Географія |
ІІІ |
Мороз К.Ф. |
14 |
Борисенко Святослав |
10-А |
Інформаційні технології |
ІІІ |
Бардаченко Р.А. |
15 |
Послушний Ярослав |
8-Б |
Інформаційні технології |
ІІІ |
Бардаченко Р.А. |
16 |
Кондратенко Микита |
8-Б |
Англійська мова |
ІІІ |
Латкіна Ю.А. |
Переможцями та призерами обласного етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад стало 6 школярів, а саме:
№ п/п |
Прізвище, ім’я учня |
Клас |
Предмет |
Місце |
Прізвище, ім’я та по батькові вчителя, який підготував учня |
1 |
Золотухіна Лариса |
10-А |
Біологія |
ІІ |
Дарковіч С.В. |
2. |
Бова Поліна |
10-А |
Історія |
ІІ |
Костенко О.Ю. |
3. |
Прокопенко Маргарита |
9-А |
Історія |
І |
Костенко О.Ю. |
4. |
Золотухіна Лариса |
10-А |
Хімія |
ІІІ |
Литовченко О.І. |
5. |
Бова Поліна |
10-А |
Українська мова і л-ра |
ІІ |
Ващенко М. С. |
6 |
Буркун Олена |
11-А |
Українська мова і л-ра |
ІІ |
Гонтар В. М. |
Переможцями та призерами всеукраїнського етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад стала 1 учениця, а саме:
№ п/п |
Прізвище, ім’я учня |
Клас |
Предмет |
Місце |
Прізвище, ім’я Б та по-батькові вчителя, який підготував учня |
1 |
Прокопенко Маргарита |
9-А |
Історія |
ІІ |
Костенко О.Ю. |
Однією із форм роботи з інтелектуально обдарованою молоддю є Мала академія наук. Робота по підготовці до конкурсу велась згідно плану роботи: проводились заняття, консультації, організовано навчання учнів 8-11 класів в очно-заочній школі. Ліцеїсти отримали методичні рекомендації по оформленню науково-дослідницької роботи, розроблені у закладі, надавалась допомога у створенні комп’ютерних презентацій, постерів, відбувалося тренування по підготовці захистів робіт, організовувалися виступи учнів на уроках і виховних годинах.
На конкурс було представлено 8 робіт.
Більше учасників підготувала учитель історії Костенко О.Ю.– 5 учасників.
Результати участі у конкурсі-захисті робіт МАН І етапу (місто):
№ п/п |
П.І.Б учня |
Клас |
Місце |
Секція |
П.І.П. учителя |
1 |
Дюс Ярина Ярославівна |
10-Б |
І |
Кримськотатарська гуманітаристика |
Костенко Олена Юріївна |
2 |
Буркун Олена Олександрівна |
11-А |
ІІ |
Фольклористика |
Гонтар Лідія Миколаївна |
3 |
Іванчук Софія Артемівна |
10-Б |
І |
Релігієзнавство
|
Костенко Олена Юріївн |
4
|
Нікітіна Марія Дмитрівна |
10-Б |
ІІ |
Історія України |
Костенко Олена Юріївна |
5 |
Рудницька Поліна Віталіївна |
10-Б |
І |
Історичне краєзнавство |
Костенко Олена Юріївна |
6 |
Федорченко Ірина Сергіївна |
10-Б |
ІІ |
Всесвітня історія |
Костенко Олена Юріївна |
7 |
Данилів Тальяна Олександрівна |
10-Б |
І |
Кліматологія, метеорологія |
Мороз Катерина Федорівна |
8 |
Брижак Антон Максимович |
10-Б |
ІІІ |
Гідрологія |
Мороз Катерина Федорівна |
9 |
Прокопенко Марія Петрівна |
9-А |
І |
Філософія |
Ващенко Марина Сергіївна |
Переможцями у ІІ етапі (область) у конкурсі-захисті робіт МАН стали:
№ п/п |
П.І.Б учня |
Клас |
Місце |
Секція |
П.І.П. учителя |
1 |
Дюс Ярина Ярославівна |
10-Б |
ІІІ |
Кримськотатарська гуманітаристика |
Костенко Олена Юріївна |
4
|
Нікітіна Марія Дмитрівна |
10-Б |
І |
Історія України |
Костенко Олена Юріївна |
5 |
Рудницька Поліна Віталіївна |
10-Б |
ІІ |
Історичне краєзнавство |
Костенко Олена Юріївна |
Учениця 10-Б класу, Нікітіна Марія, взяла участь у ІІІ Всеукраїнському етапі конкурсу-захисту МАН України у 2025 р.
До науково-дослідницької роботи були залучені науковці Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка, Національного університету «Полтавська політехніка» ім. Ю. Кондратюка, які надавали консультації учням, здійснювали наукове керівництво роботами.
Крім того учні- учасники різних предметних та творчих конкурсів:
Інформація про участь Ліцею № 21 «НАДВОРСКЛЯНСЬКИЙ» у змаганнях та конкурсах у 2024-2025 н.р.
№ п/п |
П.І.П. вчителя |
Назва конкурсу |
Учень |
Результат |
1. |
Передерій О.О. |
Обласний дистанційний конкурс з фізики, |
Данилів Тальяна |
ІІ |
Нікітіна Марія |
ІІ |
|||
Федорченко Ірина |
ІІ |
|||
Іванчук Софія |
ІІ |
|||
Обласний колоквіум «Космос і астрономія» |
Нікітіна Марія |
учасник |
||
Данилів Тальяна |
учасник |
|||
Пєліна Анастасія |
учасник |
|||
Прокопенко Марія |
1 |
|||
Сивак Єлізавета |
ІІ |
|||
Рудницька Поліна |
ІІ |
|||
Іванчук Софія |
ІІІ |
|||
Іллюк Дарина |
ІІІ |
|||
Брижак Антон |
ІІІ |
|||
Селіванов Святослав |
ІІІ |
|||
Всеукраїнський колоквіум «Космос. Людина. Духовність» |
Нікітіна Марія |
І |
||
Іванчук Софія |
ІІІ |
|||
Рудницька Поліна |
ІІ |
|||
2 |
Ващенко М.С. |
Обласний літературний конкурс №Веселка» |
Кириченко Анна |
ІІІ |
Міський етап літературного конкурсу «Тарасовими шляхами» |
Кириченко Анна |
ІІ |
||
3 |
Гаврись М. Д. |
Міський етап літературного конкурсу «Тарасовими шляхами» |
Дубров Владислав |
ІІ |
Міський етап літературного конкурсу «Тарасовими шляхами» |
Мисан Єва |
ІІ |
||
4. |
Костенко Олена Юріївна |
VI Всеукраїнський круглий стіл здобувачів освіти «Актуальні проблеми культурології» |
Нікітіна Марія Федорченко Ірина Дюс Ярина Рудницька Поліна Іванчук Софія |
Учасники, робота опублікована у збірнику |
Моніторинг результативності виступу учнівської команди на різних етапах Всеукраїнських олімпіад, конкурсі-захисті МАН, різноманітних предметних конкурсах, змаганнях, конференціях, фестивалях у порівнянні з виступами команд у попередні роки (свої корективи внесла війна, у цьому році відновлюємо роботу) свідчать про те, що педагогічним колективом проводиться ґрунтовна робота щодо розвитку інтересів учнів до поглиблення знань з базових дисциплін, на рівні організована робота з обдарованими дітьми. Цьому, зокрема, сприяє створення класів з поглибленим вивченням предметів, профільних класів, гурткова робота, факультативні, індивідуальні та групові заняття, інтелектуальні ігри та конкурси.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради «Про затвердження списку стипендіатів на отримання Стипендії Полтавської міської ради для обдарованих учнів закладів загальної середньої освіти Полтавської міської територіальної громади на 2024/2025 навчальний рік»,
У 2024-2025 н.р. такі учні закладу отримували Стипендію Полтавської міської ради:
- Буркун Олена Олександрівна, 11-А клас
- Бова Поліна Вадимівна, 10-А клас
- Золотухіна Лариса Ігорівна, 10-А клас
- Нікітіна Марія Дмитрівна, 10-Б клас
- Федорченко Ірина Сергіївна, 10-Б клас
- Іванчук Софія Артемівна, 10-Б клас
- Рудницька Поліна Віталіївна, 10-Б клас
- Прокопенко Маргарита Петрівна, 9-А клас
- Сивак Єлізатета Сергіївна, 9-Б клас
З січня 2024 р. – стипендія у розмірі 500,00 грн.
Проте в роботі з обдарованими школярами виявлено певні недоліки. Мало учнів і педагогів займається науково-дослідницькою діяльністю, слабо використовуються можливості лабораторії інформаційно-інноваційних технологій. Потребує удосконалення система творчих зв’язків з ВУЗами та науково-методичними центрами, а також потрібне налагодження систематичної роботи з використанням online-сервісів.
Виховна та позакласна робота
У сучасних суспільно-політичних умовах, коли Україна зусиллями українських військових, добровольців, волонтерів відстоює свою свободу і територіальну цілісність, пріоритетного значення набуває виховання дітей та учнівської молоді. Виховання в умовах війни надає новий імпульс духовному оздоровленню молоді, формуванню в Україні громадянського суспільства, яке передбачає трансформацію громадянської свідомості, моральної, правової культури особистості, розквіту національної самосвідомості і грунтується на визнанні пріоритету прав особистості.
Виховна робота в ліцеї була спрямована на виконання завдань і реалізацію державної політики в галузі освіти і виховання.
Педагогічний колектив ліцею націлений на виконання основних завдань програми Національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді – формування національної свідомості, виховання в учнів особистісних рис патріота-громадянина, виховання гармонійно розвиненої компетентної особистості з високими естетичними запитами та активною громадською позицією.
В жорстоких реаліях воєнного стану в Україні перед освітянами стоїть важливе завдання - об’єднання зусиль педагогічної та громадської спільнот на засадах взаєморозуміння, співробітництва щодо захисту прав та свобод, оволодіння дітьми універсальними цінностями та моделями поведінки, які складають основу світової культури. Відповідно до Закону України «Про освіту», Концепції Нової української школи виховання є невід’ємною складовою освітнього процесу, є наскрізним процесом, який охоплює усі сфери шкільного життя і має ґрунтуватися на цінностях. Особлива роль в організації виховної діяльності в закладі освіти належить класним керівникам. Єдність навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу. Характер виховання передбачає глибоке розуміння педагогом природи вихованців, їх індивідуальних рис і можливостей, поваги до особистості дитини, постійно дбати про її гармонійний розвиток, встановлення взаємин співробітництва в освітньому процесі. Успіх виховного процесу залежить від відносин між педагогом та учнем, які повинні будуватися на основі співдружності, співробітництва і ділового партнерства.
Виховна робота в закладі протягом року проводилася згідно з Методичними рекомендаціями щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх закладах.
Виховна робота була спрямована на виконання таких завдань:
1.Формування в учнів компетентностей, важливих для успішної соціалізації особистості;
2.Впровадження демократичної культури, захист прав дитини і формулювання демократичних цінностей;
3.Запобігання та протидія таким негативним явищам як насильство, кібербулінг, булінг;
4.Формування у дітей та підлітків життєвих навичок, які сприяють соціальній злагодженості, відновленню психологічної рівноваги;
5.Запобігання та протидія торгівлі людьми, формування у учнів таких життєвих навичок, як спілкування, прийняття рішень, критичне мислення, управління емоціями;
6.Формування морально-етичних, соціальних, громадянських ціннісних орієнтирів, виховання національно свідомої, духовно багатої, фізично здорової особистості;
7.Профілактика девіантної поведінки, правопорушень та злочинності серед неповнолітніх;
8.Профілактика залежностей та шкідливих звичок, пропаганда здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров’я;
9.Формування в школі творчого середовища, залучення учнів в позаурочний час до спорту, творчості, мистецтва, інших громадських заходів з метою їх позитивної самореалізауії;
10.Розвиток творчої співпраці педагогічного коллективу, учнів і батьків на засадах педагогіки і партнерства.
11.Сприяння розвитку учнівського самоврядування;
12.Сприяння адаптації та емоційно-психологічної підтримки тимчасово внутрішньо переміщеним особам;
13.Формування рис і якостей «українця-переможця» у війні російської федерації проти України: - моральна стійкість, витримка, сила волі і твердість духу;
14.Протидія ворожій пропаганді, віра в перемогу, підтримання власного емоційного ресурсу;
15.Здатність та вміння протистояти негативним емоціям, стресу, тривозі, почуттю небезпеки;
16.Співчуття, милосердя, взаємодопомога, волонтерство, відчуття себе громадянином.
Національно-патріотичне виховання є складовою виховного процесу, головною метою якого є набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави.
Здобувачі освіти ліцею приймають активну участь в громадському житті закладу і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення свят, виховних годин, конкурсів, створення дитячих проектів, акцій.
За планом виховної роботи проводяться різноманітні заходи та форми роботи з реалізації Концепцій національно-патріотичного та громадянського виховання в закладі освіти, зокрема:
заходи до Дня незалежності України;
Дня партизанської слави,
Дня захисника та захисниць України,
Дня визволення України від фашистських загарбників,
Дня Гідності і Свободи,
Дня пам’яті жертв Голодомору,
Дня збройних сил України,
Дня вшанування захисників Донецького аеропорту
Дня Соборності,
Дня пам’яті жертв Голокосту,
Дня пам’яті героїв, що полягли під Крутами,
Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав,
Дня Героїв Небесної Сотні,
Дня початку повномасштабного вторгнення росії на територію України, Дня єднання,
Дня українського Добровольця,
Дня початку антитерористичної операції на сході України,
Дня визволення в'язнів нацистських концтаборів,
Дня пам'ятi та примирення, Дня Героїв тощо.
Всеукраїнська акція «Засвіти свічку»,
Акція пам’яті «Флешмоб пам’яті за загиблими унаслідок збройної агресії рф».
челендж «Хустку одягаю – перемогу закликаю» до Дня Української хустки,
Відеочелендж «Дякую ЗСУ за мирне небо»,
інформаційна акція «Я маю право…», флешмоб на захист української мови «Без мови немає держави»,
флешмоб «Об’єднані Україною» (до Дня єднання),
Акція «Нескорені.
Пишаємося, боремося, чекаємо»(до Дня Добровольця),
Флешмоб «Вишиванка – мій генетичний код» (до Дня Вишиванки), тощо.
В шкільному музеї оновлена інформація на стендах мужності та відваги: «Захисники та захисниці України – випускники нашої школи», «Герої нашого часу».
Проведено конкурси малюнків та плакатів;
Організовано зустрічі з військовими та волонтерами;
Уроки звитяги по класах «Сила нескорених!»;
«Збройні сили України – захисники і опора країни»;
«Героїзм українських волонтерів»;
«Народ мій завжди є, народ мій завжди буде»;
«Пам’ять заради майбутнього»;
«Нація нескорених: від козацтва до сьогодення»
Заходи до дня державного герба та гімну України.
Заходи до Міжнародного дня визволення в'язнів нацистських Концтаборів.
Заходи в рамках місячника громадського виховання, зокрема проведено години спілкування по класах:
«Права і обов'язки членів родини.
Родинні традиції і цінності»,
історично-літературна композиція «Україна – серце Європи», волонтерські акції «Маскувальна сітка»,
"Зігрій захисника",
"Смаколики для поранених захисників України",
"Окопні свічки".
Заходи в рамках місячника військово-патріотичного виховання, зокрема створено в бібліотеці ліцею інформаційний куточок «Партнерство заради миру», проведено тренінгове заняття «Надання невідкладної допомоги пораненому», волонтерська акція «Від дитячого серця на фронт!», військово-польові збори одинадцятикласників тощо.
Велика увага приділяється плануванню і організації позаурочної навчально-виховної роботи з дітьми, підлітками в ліцеї. Вивчення та врахування індивідуальних особливостей здобувачів освіти сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок, самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку.
Основними принципами роботи учнівського самоврядування в 2024-2025 навчальному році були:
- організація засідань активу та навчання активу;
- підвищення рівня вихованості учнів;
- залучення дітей до активної діяльності в позаурочний час;
- діяльність на засадах педагогіки партнерства;
- волонтерська діяльність.
Основним принципом роботи учнівського самоврядування ліцею є: «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо». Мета і завдання втілюються через різноманітні заходи: конкурси, проекти, виставки, спортивні змагання, інтелектуальні ігри тощо.
Незважаючи на воєнні загрози, учнівське самоврядування продовжує активно працювати.
Проводяться різноманітні шкільні конкурси, челенджі, флешмоби, квести, благодійні ярмарки, рейди-перевірки готовності учнів до уроку, рейди-перевірки відвідування уроків.
Центром виховної роботи є шкільна бібліотека, завідуюча Горбунова С.Л. Систематично оформлювались тематичні інформаційні стенди, виставки, календар знаменних дат та святкових урочистостей. Оновлено і осучаснено приміщення бібліотеки.
Про хід і результати освітнього процесу батьки здобувачів освіти можуть дізнатися через сайт закладу освіти, сторінку ліцею у Фейсбук та в Інстраграм (відповідальна – Бринцева А.С.), які систематично наповнюються та оновлюються.
Проведено системну змістовну роботу з метою створення безпечного освітнього середовища. Особлива увага надавалась захисту учнів від будь-яких форм дискримінації, насильства. Здійснювався методичний та психологічний супровід.
Школа- учасник Всеукраїнського проєкту «Служба освітньої безпеки».
Затверджено Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу, Положення про комісію з розгляду випадків булінгу, План заходів щодо
організації роботи з питань запобігання і протидії булінгу.
Усю виховну роботу колектив спрямовував на те, щоб допомогти дітям розкрити свої творчі здібності, позбавитися комплексів та страхів, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. Плануємо всім педагогічним колективом продовжити роботу в усіх напрямках у наступному навчальному році.
Підсумовуючи вищесказане, можна зазначити, що виховна діяльність у закладі освіти протягом 2024/2025 навчального року проводилася на належному рівні, але поряд з позитивними моментами ще має деякі недоліки, над якими потрібно спільно працювати і педагогам, і здобувачам освіти, і батькам.
Соціальний захист
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. 4 рази на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально-незахищених категорій. Кількість дітей у них становить:
- позбавлених батьківського піклування – 9;
- інвалідів – 12, із них 4 – на індивідуальному навчанні;
- дітей, які мають посвідчення потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 8;
- малозабезпечених сімей – 8, в них – 8 дітей;
- багатодітних сімей – 36, в них – 118 дітей, у нашій школі – 36;
- дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб – 23;
- учні, батьки яких захищали незалежність суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО та отримали статус учасника бойових дій, або інваліда війни, або учасника війни – 18;
- дітей із сімей осіб військовослужбовців, які загинули під час виконання службових обов’язків – 7;
- учні, батьки яких брали безпосередню участь у заходах,
необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та отримали статус учасника бойових дій – 33
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. З опікунами дітей, позбавлених батьківського піклування, підтримується постійний зв'язок класними керівниками, адміністрацією школи.
Збереження та зміцнення здоров’я учнів та працівників
Медичне обслуговування учнів школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів у закладі обладнаний медичний пункт, який пройшов ліцензування, де працює фахова шкільна медична сестра. Щорічно на базі міської лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік.
У закладі обладнаний ізолятор, хоча він зараз і не є обовязковим. Оновлено медичний пункт, заклад забезпечений усім необхідним медичним обладнанням, оновлення кабінету продовжуємо.
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України, іншими нормативними документами. Учні забезпечуються гарячим харчуванням. Вартість одноразового безкоштвного гарячого харчування для учнів 1-4 класів і дітей пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів міського бюджету – 51,10 грн., харчування за батьківські кошти: сніданок – 51,10 грн., обід для ГПД – 51 грн.
Щороку оновлюється, модернізується приміщення медпункту, їдальні.
Здійснюється закупівля медикаментів, працівники школи проходять щорічні медичні огляди, пройшли психіатричний огляд.
Охорона праці та безпека життєдіяльності
У закладі значна увага приділялася поліпшенню умов праці та навчання, зміцненню матеріально-технічної бази, організації роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності.
Протягом 2024-2025 н.р. систематично проводилася робота з перевірки технічного стану обладнання у кабінетах, спортивному залі, на території закладу, на робочих місцях.
Велика робота проводилася щодо організації заходів з профілактики та попередження травматизму дітей і працівників закладу як під час освітнього процесу, так і у побуті. З цією метою були видані накази по закладу, проведені інструктажі з безпеки життєдіяльності із учнями, учителями та працівниками. З метою попередження захворювань учнів у осінньо-зимовий період проведені заходи з утеплення усіх приміщень закладу.
Також проводилися бесіди з правил дорожнього руху, протипожежної безпеки, енергозбереження, попередження дитячого травматизму під час освітнього процесу, інструктажі з безпеки життєдіяльності на уроках фізики, хімії, біології, інформатики, фізичного виховання, трудового навчання, під час екскурсій, перед канікулами і святковими днями, записи зроблені у відповідних журналах. Організовано чергування вчителів під час перерв.
Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.
У цьому навчальному році не зафіксовано випадків травматизму учнів під час освітнього процесу.
Вся багатогранна робота педагогічного колективу спрямована на створення умов не тільки отримання знань, але й на створення атмосфери доброзичливості, гуманного ставлення до учнів, створення комфорту, повсякденної турботи про здоров’я учнів.
Згідно Порядку раннього попередження та евакуації учасників освітнього процесу в разі нападу або ризику нападу розроблений Паспорт безпеки закладу, на початок навчального року обовязково зроблений Акт прийомки коли та Акт оцінки обєкта щодо можливості його використання для укриття населення як найпростішого укриття, видані відповідні накази, розроблена і затверджена Безпекова карта закладу, алгоритм реагування учасників освітнього процесу на надзвичайну ситуацію.
Ще деякі аспекти безпеки: всі поверхи закладу і підвальні приміщення обладнані системою пожежної сигналізації, в планах встановлення системи пожежного оповіщення; заклад обладнаний кнопкою тривожного виклику (Управління поліції охорони в Полтавській області); камерами відеоспостереження обладнано частину подвір’я закладу, приміщення І поверху. З лютого 2022 року з’явилася штатна одиниця денного сторожа/охоронця (до цього охоронець закладу забезпечувався охоронною фірмою по договору за рахунок коштів батьків). Крім того щорічного здійснюється перезарядка вогнегасників, заземлення, виміри шуму та освітлення, санітарно-гігієнічна обробка приміщень, аналізи води.
Співпраця з батьками
Виховання учня в школі та сім’ї – щоденний нерозривний процес і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших, безпечних умов для самореалізації та розвитку. Батьки є соціальним замовником школи, повноправними учасниками освітнього процесу, а тому беруть по можливості активну участь в освітньому процесі.
Систематично проводяться батьківські збори, засідання голів батьківських комітетів.
Фінансово-господарська діяльність
Будівля школи прийнята в експлуатацію 1984 року. Але не зважаючи на достатній вік і зношеність адміністрація школи разом із колективом та батьківською громадськістю постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтримання її у робочому стані.
Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду закладу, хоча на першому плані зараз – безпека і безпечні умови праці і навчання. Осучаснено оформлення і дизайн коридорів, фоє школи, активно проводиться робота з озеленення коридорів, класів, шкільного подвіря. Щороку кабінети модернізуються, поповнюються навчальним обладнанням, наочністю.
Обладнання кабінетів початкових класів дозволяє забезпечувати організацію освітнього процесу на високому рівні та вимогам НУШ (1-4 класи). Зміст роботи кабінетів початкової школи визначається навчальними програмами з предмету. Усі навчальні кабінети (1-4 класи) забезпечені відповідно до вимог Положення та НУШ.
Велика увага в закладі приділена створенню умов для навчання першокласників.
Кожного року оновлюється приміщення спальні, ігрова зона удосконалюється, модернізується.
Проблемою залишається поповнення, оновлення навчально-методичної бази кабінетів старшої школи згідно вимог НУШ, обладнання кабінетів інтерактивними комплексами або проєкторами. Позитивне: в цьому році вдалося продовжити закупівю обладнання для кабінетів хімії, фізики. Обладнано «робоче місце» учителя, кожен учитель забезпечений компютером. Обладнання кабінетів продовжується.
З інформацією про закупівлі школи можна ознайомитися на сайті закладу у розділі «Публічна інформація» («Закупівлі») або на сайті Прозоро.
Інформація
щодо використання бюджетних коштів,
вересень 2024 р. – травень 2025 р.
- Поточний ремонт та заміна дверей спортивної зали (пункт незламності) – 44 789,03 UAH
- Послуги з поточного ремонту та облаштування туалетної кімнати в укритті – 104 396,51 UAH
- Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані індивідуального теплового пункту Ліцею № 21 "НАДВОРСКЛЯНСЬКИЙ" Полтавської міської ради за адресою: 36030, м.Полтава, вул.Охтирський Шлях, 19б – 13 000,00 UAH
- Послуги із виготовлення та розміщення інформаційних відеоматеріалів у мережі телемовлення – 7 000,00 UAH
- Послуги з поточно-аварійного ремонту медичного пункту – 46 249,02 UAH
- Послуги з поточного ремонту та обслуговуванню комп'ютерної та організаційної техніки – 700,00 UAH
- Послуги з поточного ремонту та обслуговуванню комп'ютерної та організаційної техніки – 2 705,00 UAH
- Послуги з поточного ремонту вимощення дороги до укриття– 141 267,35 UAH
- Послуги з поточно-аварійного ремонту покриття території – 29 996,41 UAH
- Дверні конструкції – 79 680,00 UAH
- Мультимедійне обладнання для НУШ 5-6 класів (мультимедійне обладнання. Тип 1 – 3 комплекти) (код ДК 021:2015 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) – 248 400,00 UAH
- Матеріали, будівельні матеріали, інвентар та інструменти для проведення ремотних робіт господарським способом – 27 385,00 UAH
- Меблі в укриття (лавки в укриття) – 99 000,00 UAH
- Послуги з поточного ремонту та обслуговуванню комп'ютерної та організаційної техніки – 2 490,34 UAH
- Обладнання для кабінету хімії – 35 000,00 UAH
- Обладнання для кабінету фізики (НУШ) – 57 600,00 UAH
- Меблі в укриття (стільці в укриття) – 90 000,00 UAH
- Послуги з поточного ремонту вентиляційної системи укриття – 47 306,24 UAH
- Послуги з поточного ремонту водостічної мережі укриття – 54 107,41 UAH
- Вода питна, негазована, 6 л (для Пункту Незламності) – 530,00 UAH
- Пластикові стакани, 100 шт в упаковці (для Пункту Незламності) – 129,00 UAH
- Мультимедійне обладнання для НУШ 7 класів (мультимедійне обладнання. Тип 1 – 3 комплекти, мультимедійне обладнання. Тип 4 – 1 комплект) (код ДК 021:2015 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) – 289 860,00 UAH
- Транспортні квитки – 2 808,00 UAH
- Послуги з розподілу електричної енергії (ДК 012:2015 - 65310000-9 Розподіл електричної енергії) (виникнення додаткової потреби у послугах, яку замовник не міг передбачити) – 41 127,81 UAH
- ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних – 98 430,00 UAH
- Послуги з приймання стічних вод (виникнення додаткової потреби у послугах, яку замовник не міг передбачити) – 6 735,71 UAH
- Послуги з поточної технічної інвентаризації – 81 210,00 UAH
- Послуги з централізованого водопостачання (виникнення додаткової потреби у послугах, яку замовник не міг передбачити) – 4 645,26 UAH
- ДК 021:2015 37400000-2 Спортивні товари та інвентар – 9 150,00 UAH
- ДК 021:2015 44520000-1 Замки, ключі та петлі – 7 526,90 UAH
- Крейда біла шкільна (код ДК 021: 2015 44922100-0 - Крейда) – 4 160,00 UAH
- ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура – 77 790,40 UAH
- Щит пожежний (укомплектований) – 3 900,00 UAH
- Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max, 2400 ВТ – 99 800,00 UAH
- Послуги з поточного аварійного ремонту системи зливної каналізації в укритті Ліцею № 21 "НАДВОРСКЛЯНСЬКИЙ" Полтавської міської ради – 39 548,55 UAH
- Послуги з поточного аварійного ремонту сантехнічного обладнання – 29 227,20 UAH
- ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (с.Макухівка) – 1 351 896,00 UAH
- ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Перевезення учнів з с.Лісок на навчання до закладу та в зворотньому напрямку) – 2 135 859,00 UAH
- Електрична енергія, без розподілу – 273 007,16 UAH
- Послуги з управління побутовими відходами – 11 512,83 UAH
- Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації – 22 800,00 UAH
- Послуги з приймання стічних вод – 36 986,41 UAH
- Послуги доступу до мережі Інтернет – 16 800,00 UAH
- Послуги з технічного обслуговування існуючої локальної мережі – 14 400,00 UAH
- Послуги про спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об'єктах з реагуванням наряду поліції охорони – 1 200,00 UAH
- Послуги з розподілу електричної енергії (ДК 012:2015 - 65310000-9 Розподіл електричної енергії) – 71 182,84 UAH
- Послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії) – 3 222,00 UAH
- Послуги з централізованого водопостачання – 28 556,59 UAH
- Теплова енергія у вигляді гарячої води (ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) – 1 861 521,00 UAH
- Послуги з постачання пакетів оновлення (компонент) до комп'ютерної програми "М.Е.DOC" Модуль "М.Е.DOC Звітність" з правом користування – 4 000,00 UAH
- Послуги по поставці пакетів оновлень (компонент) програмного забезпечення "ІС-ПРО" – 17 410,00 UAH
- Послуги з супроводу програмного комплексу автоматизації управління підприємством «ІС-ПРО» – 33 480,00 UAH
- Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги) – 3 348,00 UAH
- Послуги з надання пакетів оновлень та адміністрування (обслуговування) програмного комплексу "КУРС" – 3 350,00 UAH
- Поточний аварійний ремонт каналізаційної мережі (укриття, старша школа) – 15 458,38 UAH
- Послуги з поточного аварійного ремонту санвузла (укриття, старша школа) – 99 902,05 UAH
- Лінолеум та комплектуючі – 16 921,00 UAH
- Послуги з прокладання внутрішньої волоконно-оптичної лінії зв'язку – 17 068,00 UAH
- Послуги з підвищення кваліфікації за навчальною програмою "Інновації в бібліотечній справі: методи, підходи, технології" – 1 300,00 UAH
- Електрична енергія (01.01.2025 – 09.01.2025) – 12 163,33 UAH
- Послуги з поточного аварійного ремонту медпункту – 87 826,81 UAH
- Послуги з поточного аварійного ремонту роздягальні спортивного залу – 199 908,59 UAH
- Послуги по налаштуванню з правом наступного використання комп'ютерної програми "Єдина інформаційна система управління місцевим бюджетом" – 1 590,00 UAH
- Послуги з поточного аварійного ремонту системи освітлення спортивного залу (Пункт Незламності) – 135 362,84 UAH
- Послуги з поточного аварійного ремонту дверей аварійного виходу укриття – 32 448,31 UAH
- Послуги з постійного технічного супроводу комп'ютерної програми "Єдина інформаційна система управління місцевим бюджетом" – 3 000,00 UAH
- Поліграфічні послуги – 5 292,00 UAH
- Послуги з перевезення вантажів вантажним спеціальним самоскидом (з кран-маніпулятором) – 8 013,87 UAH
- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні – 70 418,00 UAH
- Теплоізол – 6 450,00 UAH
- Лавки для укриття – 99 000,00 UAH
- Стільці нерегульовані 5 ростова група (для укриття) – 99 400,00 UAH
- Послуги з заправки та відновлення картриджів – 1 972,00 UAH
- Стіл мобільний модульний "Трикутник" 60° нерегульований 5 ростова група (для укриття) – 98 600,00 UAH
- Господарчі товари (фарба) – 91 250,00 UAH
- Господарчі товари (Лак) – 17 700,00 UAH
- Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Ліцею № 21 «Надворсклянський» Полтавської міської ради за адресою: вул.Охтирський Шлях, 19б, м.Полтава – 1 298 962,06 UAH
- Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (дератизація, дезінсекція) – 4 471,58 UAH
- Господарські товари – 87 080,00 UAH
- Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій (дистанційно, з видачею посвідчення) – 1 107,00 UAH
Заплановано влітку 2025:
- Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі (640 м2);
- Поточний ремонт спортивної зали;
- Поточний ремонт найпростішого укриття (підлога, стіни, туалет в укритті для учнів початкової школи);
- Облаштування нового найпростішого укриття для учнів старшої школи;
- Косметичний ремонт усіх класів та коридорів закладу, найпростішого укриття (старша школа).
Проблемні питання:
- Ремонт актової зали;
- Ремонт асфальтового покриття пішохідних доріжок, прилеглої до закладу території;
- Дообладнання 2 існуючих найпростіших укриттів.
Управлінська діяльність
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню освітнього процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.
У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність закладу освіти. Школа підключена до мережі Інтернет, Wi-Fi.
Враховуючи сучасні вимоги і життя, стиль керівництва школою можна вважати демократичним, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний.
Головним залишається те, що освіта – це не лише отримання знань, здобуття фаху і професії. Це також і плекання культури, духовності, формування високоосвічених патріотів нашої країни. Без освіченого громадянина не може бути багатої і квітучої держави.
В умовах реформування освіти пріоритетними залишаються завдання забезпечення рівного доступу до освіти, забезпечення її якості, виховання національно свідомої особистості, патріота країни, готової до самореалізації у світовому просторі, конкурентоспроможної на європейському й світовому ринку, здатної реагувати на виклики часу.
У 2021 році нами розроблена та затверджена Стратегія Розвитку Ліцею № 21 «НАДВОРСКЛЯНСЬКИЙ» Полтавської міської ради на 2021-2026 р.р. Це побудова концепції розвитку з урахуванням якісних змін у державі; перехід до нової школи – простору освітніх можливостей. Необхідність удосконалення якості освітніх послуг, які надає заклад.
Самооцінювання освітніх і управлінських процесів
Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Процес розвитку, виховання і соціалізації повинні зробити випускника школи конкурентноздатним у XXI столітті. Саме освічені українці, всебічно розвинені, відповідальні громадяни і патріоти поведуть українську економіку вперед. Тому маємо запропонувати дітям школу, яка для них є цікавою,безпечною і сучасною.
Цьому повинна допомогти побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі. «Формування внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти – це постійний процес, за допомогою якого відбувається вдосконалення освітньої діяльності, підтримується дієвість закладу, забезпечується відповідність змінам у освітній сфері, створюються нові можливості» («Абетка для директора»). Нами розроблено і затверджено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ЛІЦЕЯ. Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти сфокусована навколо місії і відбувається за 4 напрямами: освітнє середовище закладу «Безпека. Комфорт. Розвиток. Здоров’я», система оцінювання освітньої діяльності. Адаптація та моніторинг освітнього процесу «Майбутнє починається сьогодні», система педагогічної діяльності «Формула успіху», управлінські процеси закладу «Шлях до лідерства». У кожному напрямі представили шляхи реалізації, які оформили у вигляді цільових проєктів. У цьому навчальному році проведено самооцінювання за напрямком «Освітнє середовище».
Нові можливості повинні отримати всі учасники освітнього процесу: учні, батьки, вчителі.
Дитині недостатньо дати лише знання. Ще потрібно навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними установками учня, формують його життєві компетентності, необхідні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці (Про це наголошується у «Рекомендаціях Європейського Парламенту та Ради Європи щодо формування ключових компетентностей ціложиттєвої освіти»).
Сучасний педагог – це не просто учитель-предметник, а фактично наставник, який уміє організувати процес пізнання учнів, фахівець, який сам постійно розвивається і використовує в освітньому процесі активні методи пізнання. Веде за собою учнів та показує їм, на що спроможна сучасна наука.
Критичне мислення, креативність, уміння працювати в команді, розв’язувати проблеми, ефективно комунікувати, ставити цілі й досягати – це те, чому ми хочемо навчати дітей. Щоб наша школа була школою зростання, заохочення і розвитку. А ще – осередком мрій, де кожен учень повірить у те, що зможе себе реалізувати як особистість.
Наша формула Нової української школи:
- Зацікавлена, щаслива дитина.
- Умотивований, вільний у виборі форм і методів роботи учитель.
- Упевнені і задоволені батьки.
- Відповідальність адміністрації.
- Комфортне, сучасне і безпечне освітнє середовище.
Адміністрація та педагогічний колектив школи дякує всім батькам за допомогу школі та моральну підтримку у впровадженні будь-яких ідей і проєктів. Тільки разом ми зможемо зробити життя і навчання наших дітей комфортним, безпечним та успішним.
Бажаю всім нам успіху у вирішенні тих завдань, які окреслені державою у освітянській сфері, віри і впевненості у завтрашньому дні, добра й благополуччя, здоров’я і миру у наших домівках.