Цікаво знати

Використання соціальних медіа на уроках


 

Соціальні медіа є невід’ємною частиною сучасного суспільства. Наші діти практично постійно заходять в «Instagram», «Facebook», «Twitter», «Контакт» і, звісно, на багато інших сайтів, про які ми знаємо трохи менше. Якщо ви хочете привнести у процес навчання «цілий світ», розгляньте можливість інтеграції ваших уроків і соціальних медіа.

На допомогу вчителю початкових класів

Урок «Я і Україна. Навколишній світ»

Підготувала, Карюк Л.П.,

учитель початкових класів Полтавської гімназії № 21

Тема. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках в початковій школі. Зима щедра святами.
Мета. Розширити та уточнити зміст свят: День Святого Миколая, Нового року, Різдва Христового, Водохреща . Підготувати учнів до проведення свят та участі в них. Розвивати мислення, мовлення, уяву, інтерест до історії виникнення кожного свята. Виховувати почуття гордості за свою національність, свій культурний спадок.
Обладнання: інтерактивна дошка, репродукції картин, музичний супровід, пісня «Щедрівка», персонажі «Ангел» і «св.Миколай».

На допомогу вчителю початкових класів

Урок «Я і Україна. Природознавство» (4 клас)

Орієнтування на місцевості. Компас.

Розробила, Єрмоленко Н.П.,

учитель початкових класів Полтавської гімназії № 21

Мета: формувати уявлення про орієнтування на місцевості за місцевими ознаками та вміння орієнтуватися за ними. Формувати поняття компас. Ознайомити з історією використання компаса. Формувати вміння користуватися компасом для визначення сторін горизонту. Розвивати просторові уявлення. Виховувати інтерес до предмету.
Обладнання: робочі зошити, компаси, презентація, мультимедійна дошка.

На допомогу вчителю української мови і літератури

Урок української мови

Розробила, Тараненко Н.І., директор гімназії, учитель української мови та літератури

ТЕМА УРОКУ: Повторення вивченого про види складнопідрядних речень. Уявна мандрівка стежками Сковороди.

МЕТА:Узагальнити й систематизувати знання про види складнопідрядних речень, засоби зв’язку в них; удоскуналювати вміння дев’ятикласників правильно інтонувати ці речення, будувати схеми, ставити розділові знаки. Розвивати зв’язне мовлення (усне, писемне), пам’ять, увагу, уміння аналізувати матеріал, робити висновки. Виховувати почуття патріотизму, любов до рідного краю, сприяти усвідомленню високої людської місії на землі.

ТИП УРОКУ: Закріплення вивченого. Інтегрований урок.

ОБЛАДНАННЯ: Робочі картки, дидактичний матеріал, схеми, малюнки, індивідуальні пакети із завданнями, твори Г.Сковороди, портрет письменника.

На допомогу вчителю історії

Урок краєзнавства

«Журлива музика століть на звук душі моєї ллється...Полтавський Арбат»

Підготувала, Посмітна С.В., учитель історії Полтавської гімназії № 21

Мета:

  • ознайомити учнів із цікавою історією головної вулиці обласного центру, Полтавського Арбату, із різними версіями походження її назви;
  • запросити дітей подивитися на знайомі місця новим поглядом, виховуючи почуття любові до рідного міста – колиски української духовності, його найяскравіші, найчіткіші вулиці міста;
  • формувати національну свідомість, гордість за великих предків, що створенли і розбудували головну вулицю міста;
  • ознайомити учнів з полтавськими особистостями, професіоналами своєї справи, знавцями різних сфер розвитку рідного міста та його головної вулиці;
  • виховувати в учнів любов до рідного краю, приділивши увагу взаємозв"язку історії і сучасності.

На допомогу вчителю початкових класів

Урок української мови (3 клас)

«Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників»

Розробила, Непийпиво К.Г.,

учитель початкових класів Полтавської гімназії № 21

Мета: закріплювати навички правильного написання власних і загальних іменників, вчити  розрізняти їх, розширювати словниковий запас,удосконалювати графічні навички письма, розвивати пізнавальні інтереси, зв’язне мовлення, виховувати любов до рідного краю.

На допомогу вчителю біології

Урок біології (7 клас)

Розробила, Дарковіч С.В. учитель біології Полтавської гімназії № 21      

Тема: Охорона рослинного світу
Мета: познайомити учнів з організацією природоохоронної роботи в Україні та на Полтавщині , природоохоронними об’єктами , познайомити з природою рідного краю, виховувати любов до природи , бережливе ставлення до навколишнього , вивчити рослини , які зустрічаються на Полтавщині і занесені до Червоної книги
Методичне забезпечення: набір плакатів "Червона книга України", демонстрація слайдів-краєвидів.
Плакати  з  висловами
 «Благословенна ця земля не дісталася нам у спадщину від батьків - ми взяли її в борг у нащадків» (Т.Нікітін)

«Який багатий світ навколишній!
Яка моя уява бідна !
Тому готовий стать навколішки
Перед тобою, земле рідна»
П.Сингаївський

«Птахи і звірі, квіти й дерева благають до людини: збережи, де стоїш, де живеш - на відстані погляду та голосу, хоч би на віддалі простягнутої руки! І твій особистий активний простір, помножений на мільйони, стане охоронним простором Вітчизни, помножений на мільярди — охоронним простором світу» («Екологічний маніфест»)

На допомогу вчителю музичного мистецтва

Урок з музичного мистецтва (7 клас)

Підготувала Артеменко М.І.,

учитель музичного мистецтва Полтавської гімназії № 21

Тема: «Пісенна естафета Полтавщини»
Мета: ознайомити учнів із пісенним мистецтвом Полтавщини на прикладі творчості Марусі Чурай, М.Лисенка, О. Білаша, П. Майбороди, Р.Кириченко;
розвивати художньо-естетичний смак, художньо-образне мислення, музичну пам’ять, вокально-хорові навички;
виховувати любов до української народної творчості, викликати почуття патріотизму.
Тип уроку – нестандартний урок «Мистецька вітальня»
Обладнання: комп’ютер, медіа проектор; розрізані картки з прислів’ями про пісню; портрет М. Лисенка; твори декоративно-ужиткового мистецтва Полтавщини (рушники; вишивки калини, верби, птахів; опішнянська кераміка); фотографії (старої Полтави, сільські краєвиди Полтавщини, О. Білаша, П. Майбороди, історичні місця Полтави, пов’язані з Марусею Чурай); фрагменти фільму «Я козачка твоя»; збірки українських народних пісень, пісень О. Білаша, П. Майбороди; роман-поема Л. Костенко «Маруся Чурай»; збірка віршів Д. Луценка.