Реклама може переконати людину купити неякісний товар – але тільки один раз.

Девід Огілві

Та це стосується комерційної реклами. Ми ж будемо вчитися створювати соціальну рекламу. Для нас – це нова форма роботи. І тут на допомогу прийшли викладачі Полтавського університету економіки і торгівлі. Для бажаючих взяти участь у Фестивалі соціальної реклами «Feel the world» був проведений тренінг щодо розробки рекламних звернень. Основна мета фестивалю – розвиток загальнолюдських цінностей та формування здатності протистояти негативним соціальним явищам у суспільстві. Полтавську гімназію № 21 на фестивалі представляє команда учнів 9-х класів – Данченко Дмитро, Ніколаєнко Анастасія, Москаленко Ігор та педагог – організатор, Пасько С.Г. Протягом заходу ми мали можливість отримати не тільки теоретичні знання, а й практичні навички – вчилися правильно робити фотографії.

Бажаємо успіху всім командам – учасницям!