Завдання для самоосвіти учнів на період тимчасового призупинення занять
(11.02.2020-16.02.2020)
3-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Вправа 260, списати розкривши дужки |
Читання |
с. 105-108, виразно читати |
Іноземна мова (англійська) |
Повторити слова, вправа 5, с. 61 |
Математика |
Виконати № 687, 693, 694 |
Природознавство |
с. 94-96, відповідати на запитання |
3-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Вправа 260, списати розкривши дужки |
Читання |
c. 105-108, виразно читати |
Іноземна мова (англійська) |
Повторити слова, вправа 5, с. 61 |
Математика |
Виконати № 687, 693, 694 |
Природознавство |
с. 94-96, відповідати на запитання |
4-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
с.132 – вивчити правило, вправа 296 – доповнити текст, вправа 299 – підкреслити займенники |
Читання |
Прочитати «Сонячні вітрила», с.67-73 – відповідати на запитання |
Іноземна мова (англійська) |
с.100 вправа 1 – читати і перекладати, с.101 вправа 2 – письмово |
Математика |
Знайти значення виразів, розв’язати задачі № 542, 543, 548, 552 |
Природознавство |
с.114-115 – відповідати на запитання |
4-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
с.132 – вивчити правило, вправа 296 – доповнити текст, вправа 299 – підкреслити займенники |
Читання |
Прочитати «Сонячні вітрила», с. 67-73 – відповідати на запитання |
Іноземна мова (англійська) |
Повторити слова з теми «Пори року», вправа 4 с.106 – усно |
Математика |
Знайти значення виразів, розв’язати задачі № 767, 768, 778, 779 |
Природознавство |
с. 87-93 – відповідати на запитання |
5-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Словосполучення. Головне й залежне слово. Опрацювати §38, вправа 395, ст.161 |
Українська література |
Дочитати «Таємниця козацької шаблі» Зірки Мензатюк, уміти переказувати, вести діалог за змістом |
Англійська мова |
«Traditions and Holidays in may family» Скласти 7-10 речень |
Зарубіжна література |
Виразно читати поезію Йогана Гете «Нічна пісня подорожнього», вивчити напам’ять |
Історія України (Вступ до історії) |
§14 (ст.99-194) опрацювати, ст. 35-36 робочого зошита письмово |
Математика |
Розв’язати № 774; 776; 780; 782; Опрацювати § 29 |
Природознавство |
Опрацювати § 29, 30 |
Основи здоров’я |
Опрацювати §17 |
5-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
§ 38 вивчити правило, виконати вправу 395 |
Українська література |
Прочитати і вміти переказувати твір Олександра Олеся «Микита Кожум’яка» |
Іноземна мова (англійська) |
Вивчити слова з теми «Свята». Читати ст.121, вправа1 |
Математика |
Повторити п. 28, п.29. Розв’язати № 791, № 793, № 800 |
Природознавство |
Опрацювати § 29, § 30 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 16 |
5-В клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
п. 36, 37 – повторити, вивчити правила, вправа 386 |
Українська література |
Читати, переказувати Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі» |
Англійська мова |
Вправа 1, ст.121 – читати, перекладати; вивчити в зошиті про улюблене свято; вивчити слова за темою «Свята» |
Зарубіжна література |
Прочитати біографію Марка Твена, «Пригоди Тома Сойєра» |
Історія України (Вступ до історії) |
п. 14 (ст. 99-104) – опрацювати, ст. 35-36 письмово у робочому зошиті |
Математика |
п. 29 (ст.179) – прочитати і опрацювати. Розв’язати (письмово) завдання 1, 2, 3, 4, 5 (ст. 183); № 773, 777 |
Природознавство |
п. 24 – вивчити, п. 23 – повторити |
Основи здоров’я |
Скласти пам’ятку «Права і обов’язки дитини» (письмово) |
6-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати §47, с. 163-165, вправа 391; опрацювати §48, с. 167 |
Українська література |
Дочитати повість «Тореадори з Васюківки». Скласти 12 тестових завдань за змістом твору. |
Англійська мова |
Вправа 2, стор. 113 – читати перекладати, вивчити слова в словнику тема «Подорож» |
Зарубіжна література |
Джек Лондон. Опрацювати біографію, читати «Жага до життя» |
Всесвітня історія |
Скласти простий план з теми «У чому полягало піднесення Македонії». Готуватися до контрольної роботи |
Математика |
Опрацювати § 38; розв’язати № 994, 997, 1001 |
Біологія |
Опрацювати § 30, 31, стор. 142, відповідати на запитання |
Географія |
Опрацювати теми «Опади» та «Погода. Її елементи» |
Інформатика |
Повторити § 9, стор. 64-68 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 19,20 |
6-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити §45; виписати по 5 прикметників кожної групи; скласти по 1 реченні з кожним прикметником |
Українська література |
Вивчити напам’ять вірш І. Калинця (на вибір); читати, переказувати Емма Андієвська «Казка про яян» |
Англійська мова |
Опрацювати лексику до теми «Подорожі. Улюблений вид транспорту» |
Зарубіжна література |
Читати, переказувати В. Короленко «Сивий музикант», скласти 12 тестових запитань до твору |
Історія України |
Повторити останні теми; підготуватися до тематичної контрольної роботи |
Всесвітня історія |
«У чому полягає підняття Македонії»; скласти простий план |
Математика |
Опрацювати §37; розв’язати: № 955, № 957 |
Біологія |
Опрацювати §30, 31; повторити §26-29 |
Географія |
Опрацювати теми: «Опади» та «Погода та її елементи» |
Інформатика |
Повторити п. 9, ст. 64-68 |
Основи здоров’я |
Опрацювати §19, 20 |
7-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
§27,28. Буква н та нн у прислівниках. ні та не з прислівниками, вправа 234 |
Українська література |
ст.182, напам’ять «Крила» |
Англійська мова |
ст. 103, № 6, читати, перекладати, ст.104 № 7 – письмово, вивчити слова «Спорт» |
Зарубіжна література |
Біографія О.Гріна, прочитати «Пурпурові вітрила» |
Історія України |
Опрацювати тему «Київська держава за Ярославовичів» |
Алгебра |
Виконати № 695, 700, 704, 705 |
Геометрія |
Тестові завдання №1-4 (ст. 126-127) |
Біологія |
Опрацювати §32,33,ст.142, кросворд |
Географія |
Повторити тему «Полярний материк планети (Антарктида)» |
Хімія |
Опрацювати §19 |
Інформатика |
Повторити тему «Табличний процесор Excel» |
Основи здоров’я |
Опрацювати §15 |
7-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити правила п. 20-23, вправа 195, 200; підготуватися до контрольної роботи |
Українська література |
с.171-173 уміти переповідати біографію; с.173 «Дощ полив…» виразно читати поезію |
Англійська мова |
с.103, вправа 6 (усно); с.104 вправа7(в)-письмово; вивчити слова теми «Спорт» |
Зарубіжна література |
Біографія О.Гріна, прочитати «Пурпурові вітрила» |
Історія України |
Контурна карта с.8-9. |
Алгебра |
Повторити п.19, 20, розв’язати № 763, 759, 761, 766 |
Геометрія |
Повторити п.10-15, розв’язати № 541, 542 |
Біологія |
Опрацювати п.32, 33, с.142, кросворд |
Географія |
Повторити тему «Полярний материк планети (Антарктида)» |
Хімія |
п.13 – опрацювати, п.10 – повторити |
Інформатика |
Повторити тему «Табличний процесор Excel» |
Основи здоров’я |
Опрацювати п.15, виписати визначення |
7-В клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 15, 17, вправа 131; «Безособові форми на -но, -то», вправа 145 |
Українська література |
Читати, переказувати Б.Лепкий «Мишка»; скласти 12 тестових запитань на знання змісту твору |
Англійська мова |
Опрацювати вживання Question tags; вправа 4, 5, ст. 99-100 |
Зарубіжна література |
Виразно читати поезії Р.Бернс «Любов», Г.Гейне «Коли настав чудовий май», К.Симонов «Жди мене…». 1 поезію (на вибір) вивчити напам’ять |
Історія України |
Повторити теми «Київська держава за Ярославичів», скласти простий план; «Правління Володимира Мономаха та Мстислава Великого», скласти розгорнутий план |
Алгебра |
Повторити § 18, виконати № 766, 797, 806 |
Геометрія |
Повторити § 7, 14, виконати № 517, 518, 521 |
Біологія |
Опрацювати §35, 36, повторити § 34, ст. 160 виконати сам.роботу письмово |
Географія |
Повторити тему «Полярний материк планети (Антарктида)» |
Фізика |
Повторити § 19, 21 |
Хімія |
Опрацювати § 19 |
Інформатика |
Повторити тему «Табличний процесор Excel» |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 15, ст.102 записати висновки в зошит |
8-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
§ 23, вправа 253, § 24 вправа 263 (односкладні речення) |
Українська література |
Опрацювати с. 136-139, відповідати на запитання, тести ст.138-139 |
Англійська мова |
Вправа 2, ст. 126 (читати, переказувати); проект «Мій улюблений письменник» (2 сторінки А-4 + переказувати); вивчити слова в словнику по темі «Книжки. Бібліотека» |
Зарубіжна література |
ст. 153-160, опрацювати, знати визначення |
Історія України |
§19-20, опрацювати, контурна карта ст. 4 |
Алгебра |
Опрацювати §17 (ст. 137-140), № 616, 618, 620 |
Геометрія |
Повторити §13, вправи № 431, 433, 435 |
Біологія |
Опрацювати § 20, 21, ст. 106 (тести письмово) |
Географія |
Опрацювати тему «Тваринний світ України» |
Хімія |
Опрацювати §30 |
Основи здоров’я |
Опрацювати §16, §14,15 – повторити |
8-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
п.12 – повторити «Однорідні й неоднорідні означення», вправа 136, 140 |
Українська література |
Дочитати трагікомедію «Сто тисяч», скласти 12 тест. запитань до твору |
Англійська мова |
Вправа 2, стр. 126 – читати, переказувати; проект «Мій улюблений письменник»; вивчити слова в словнику |
Зарубіжна література |
ст.153-156 – опрацювати теорію; ст.155 – вивчити визначення; ст.157-160 – опрацювати тему «Відродження» |
Історія України |
п.19-20 – опрацювати; контурні карти ст.4 |
Алгебра |
п.24 – опрацювати, розв’язати 24.7, 24.12 |
Геометрія |
п.15-21 – повторити; розв’язати 21.8, 21.14 |
Біологія |
Опрацювати п. 24, повторити п.17-23 |
Географія |
Опрацювати тему «Тваринний світ України» |
Хімія |
Опрацювати п.30 |
Основи здоров’я |
Опрацювати п.16, повторити п.14, 15 |
9-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити §20-24, вивчити §25, ст.90-93, вправа 7, вправа ст.93 |
Українська література |
Біографія Миколи Гоголя ст. 153-156, зміст повісті «Тарас Бульба» |
Англійська мова |
Опрацювати текст про видатні винаходи, вправа 7в стр. 135 |
Зарубіжна література |
Дочитати «Герой нашого часу» |
Історія України |
Опрацювати тему «Соц.-економ. Розвиток укр. земель у складі Австро-Угорщини в 2 пол. ХІХ ст.; скласти план |
Алгебра |
Розв’язати № 1-3 на ст.188 |
Геометрія |
Повторити «Переміщення», № 338, № 341 |
Біологія |
Опрацювати § 30, 31, 32 ст. 131, задачі 6,7 письмово |
Географія |
Опрацювати тему «Народні промисли» |
Фізика |
Повторити матеріал з розділу «Ядерна фізика» |
Хімія |
Опрацювати теми «Етен», «Етин», реакції приєднання |
Інформатика |
Опрацювати п. 9.1. (с.237-241) |
Основи здоров’я |
Опрацювати §15 |
9-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити §18-23, вивчити §24, правила, стор. 86-89 |
Українська література |
Опрацювати творчість романтиків, аналіз стор.144, напам’ять «Дивлюсь я на небо» |
Англійська мова |
Вправа 5, стор. 139-141, проект або презентація, «Винаходи та винахідники», вивчити слова в словнику |
Зарубіжна література |
«Герой нашого часу» прочитати повністю |
Історія України |
§18-19 (підготуватися до тематичної стор. 167) |
Всесвітня історія |
§13 (стор. 122-130), опрацювати конт.карти стор. 7 |
Алгебра |
Повт.§14, В3, В8, В18, В38 завд. 2.3 |
Геометрія |
Повт.§4,5 В3, В8, В18, В38 завд. 2.4 |
Біологія |
Опрацювати § 30-32, стор. 131, задачі 6,7 |
Географія |
Опрацювати тему «Машинобудування світу і України» |
10-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Стилі мовлення. Розмовний стиль, його жанри. Науковий стиль. Основні ознаки. Морфемна будова слова. |
Українська література |
В.Стефаник. Життя і творчість. Новела «Камінний хрест». Образ Івана Дідуха. «Новина». Образ Гриця Летючого. Підручник с.169-179. |
Англійська мова |
Опрацювати правила написання E-mail. Написати E-mail про останні вихідні дні. |
Зарубіжна література |
Прочитати «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля. |
Всесвітня історія |
П.7, с.48 письмово хронологічна компетентність. |
Математика(алгебра і початки аналізу та геометрія) |
Повторити «Кути у просторі», розв’язати № 574, 580 |
Біологія і екологія |
Опрацювати п. 28, повторити п. 26, 27 |
Географія |
Опрацювати тему «Японія» |
Хімія |
Опрацювати тему «Естери» |
10-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
п.29 – повторити правила, вправа 5 (ст.91), вправа 6 (ст.92) |
Українська література |
ст. 155-156 – відповісти на запитання письмово, зміст повісті «Тіні забутих предків», цитати до образів |
Англійська мова |
Вправа 1, ст.108 – письмово, знайти інформацію про британську кухню + переказ |
Зарубіжна література |
Знати зміст «Червоне і чорне», образ Жульєна Сореля |
Всесвітня історія |
Повторити п.6, вивчити п.7, с.48, письмово «Хронологічна компететність» |
Алгебра і початки аналізу |
Повторити тригонометричні формули, розв’язати ст.247 завдання 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
Біологія і екологія |
Опрацювати п. 28, 29, конспект |
Географія |
Опрацювати тему «Особливості економіки країн Америки» |
Хімія |
Опрацювати тему «Жири» |
Інформатика |
Підготувати в електронному вигляді повідомлення на тему «Хмарні сервіси» |
11-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 32, вправа 7 стор. 104; § 33-34, вправа 7 стор. 113 |
Українська література |
Прочитати І.Багряний «Тигролови», записати образи Медвина, Григорія Многогрішного, родини Сірків; створити сенкани |
Зарубіжна література |
Прочитати Джордж Орвел «Скотоферма» |
Історія України |
Повторити § 12-16, підготуватися до тематичного оцінювання |
Алгебра і початки аналізу |
Пройти он-лайн тестування https://zno.osvita.ua/mathematics/346/ |
Біологія і екологія |
Опрацювати § 30-31, конспект |
Географія |
Опрацювати § 19 |