Завдання для самоосвіти учнів на період тимчасового призупинення освітнього процесу
3-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Вправи 299, 301, 303, правило с.127 |
Читання |
«Позакласне читання» (1 текст ) |
Іноземна мова (англійська) |
Вправа 2 с. 66 усно, с.70 вправа 2 читати і перекладати, вправа 5 стр.71 письмово |
Математика |
№ 805-817, прав. с. 123 |
Природознавство |
Опрацювати розділ «Тварини» |
3-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Вправа 299, 301, 303, правило с. 127 |
Читання |
«Позакласне читання»(1 текст ) |
Іноземна мова (англійська) |
Вправа 2 с.66 усно, с. 70 вправа 2 читати і перекладати, вправа 5 с. 71 письмово |
Математика |
№ 805-817, прав. с. 123 |
Природознавство |
Опрацювати розділ «Тварини» |
4-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
с. 156 вивчити правило, вправи 336, 338, 340, 342, 343, с. 159 опрацювати таблицю |
Читання |
с.168-170 виразно читати, с. 174 вивчити вірш напам’ять, с. 171-173 читати і відповідати на запитання |
Іноземна мова (англійська) |
Вправа 4, с. 114 (письмово), вправи 1, 2 с. 116 читати і перекладати |
Математика |
№ 897, 902, 967, 968, 971, 972, 974 повторити правила, таблицю множення |
Природознавство |
с. 129-139 вивчити висновки, відповідати на запитання |
4-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
с. 156 вивчити правило, вправи 336, 338, 340, 342, 343, с. 159 опрацювати таблицю |
Читання |
с. 168-170 виразно читати, с. 174 вивчити вірш напам’ять, с. 171-173 читати і відповідати на запитання |
Іноземна мова (англійська) |
с. 117 вправа 3 діалог (читати і перекладати), вправа 4 записати в словник нові слова (виконати вправи по зразку), творче завдання зробити проект на А-4 с. 126 по таблиці «Спостереження за погодою» |
Математика |
№ 897, 902, 967, 968, 971, 972, 974 повторити правила, таблицю множення |
Природознавство |
с. 129-139 вивчити висновки, відповідати на запитання |
5-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Однорідні члени речення. П. 42, с.179-181; П. 43, с. 183-185, вправи 448, 456, 457 (усно) |
Українська література |
Стр. 203-210 (переказувати) |
Англійська мова |
Стр.185 Вправа 5 (читати і перекладати, слова на сторінці 185 напамять) |
Зарубіжна література |
Читати, переказувати «Поліанна» Елеонор Портер |
Історія України (Вступ до історії) |
П.18, стр.128-133 – опрацювати. Стор. 133, завдання 3 (письмово) |
Математика |
Вивчити п. 34, правила множення напам’ять. Розв’язати № 911 усно, 913, 912, 913, 915, 916 (стовпчики в зошит обов’язково) 918 (рядочками в зошит ), 920, 923. |
Природознавство |
П.37 Вода-розчинник. Розчини у природі. Значення води в природі |
Інформатика |
Перегляньте на YuoTube відеоролік «Як створити електронну пошту Gmail». Потім створіть власну поштову скриньку. Вона Вам буде необхідна для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
П.18 читати |
5-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Другорядні члени речення. П. 41,42 вивчити правила, вправа 441. |
Українська література |
С. 200 напам’ять вірш. С.203-211 переказувати оповідання» Лось» |
Англійська мова |
Вправа 2, ст. 154, вправа 3 ст. 155 (написати речення в правильному порядку), вправа 4, ст. 156 (скласти речення за таблицею письмово) |
Історія України (Вступ до історії) |
П.18, стр.128-133 – опрацювати. Ст. 133, завдання 3 (письмово) |
Математика |
Вивчити п. 34, правила множення напам’ять. Розв’язати № 911 усно, 913, 912, 913, 915, 916 (стовпчики в зошит обов’язково) 918 (рядочками в зошит ), 920, 923, 925, 926, 930. |
Природознавство |
П.37 Вода-розчинник. Розчини у природі. Значення води в природі |
Інформатика |
Перегляньте на YuoTube відеоролік «Як створити електронну пошту Gmail». Потім створіть власну поштову скриньку. Вона Вам буде необхідна для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
П.18 читати, розглянути малюнки |
5-В клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
п. 40-43, повторити П.38-39, вправи 433, 449, 453, 459 |
Українська література |
Виразно читати ст. 199-201, читати, переказувати оповідання «Лось» ст. 203-210 |
Англійська мова |
Вправа 2, ст. 154, вправа 3 ст. 155 (написати речення в правильному порядку), вправа 4, ст. 156 (скласти речення за таблицею письмово) |
Історія України (Вступ до історії) |
П.18, стр.128-133 – опрацювати. Ст. 133, завдання 3 (письмово) |
Математика |
Опрацювати п. 34 ст. 213, 214 розв’язати № 913, 916, 917, 918, 920, 921 |
Природознавство |
Опрацювати п. 28-30 |
Інформатика |
Перегляньте на YuoTube відеоролік «Як створити електронну пошту Gmail». Потім створіть власну поштову скриньку. Вона Вам буде необхідна для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
Тема: Соціальна небезпека інфекційних захворювань |
6-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Відмінювання кількісних і порядкових числівників. П. 56, стор. 199-203, П. 57, стор. 204-206 Вправи 472, 474 Написати мінітвори «Ціна подарунка не в грошах» та «Вік нашої сім’ї». |
Українська література |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку», читати, переказувати |
Англійська мова |
Вправа 2, ст. 134, вправа 3 ст. 134 (письмово), підготувати розповідь про визначне місце Лондона. |
Історія України |
Урок 1 – Як виник Рим. Урок 2 – Якою була Римська республіка в V-III cт. до н.е. |
Математика |
Вивчити п. 47, розв’язати № 1285, 1287, 1289, 1294, 1298, 1300, 1302 (1, 3, 5), 1311 |
Біологія |
Квітка – орган статевого розмноження. Суцвіття. Запилення. Насінина. |
Географія |
Води суходолу. Річки. Озера. |
Інформатика |
Перегляньте на YuoTube відеоролік «Як створити електронну пошту Gmail». Потім створіть власну поштову скриньку. Вона Вам буде необхідна для дистанційного навчання |
6-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
п. 54-57, вивчити правила, вправи 447, 448, 481 |
Українська література |
Читати повністю, переказувати «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» |
Англійська мова |
Вправа 1(а) –словниковий диктант Вправа 3, ст. 1141(читати, переклад) Вправа 2 (Group B) – 5 речень підряд вивчити напам’ять |
Зарубіжна література |
Читати, переказувати Джанні Родарі «Листівки з видами міст», читати, переказувати оповідання «Усмішка» Рея Бредбері |
Історія України |
Урок 1 – Як виник Рим. Урок 2 – Якою була Римська республіка в V-III cт. до н.е. Урок 3 – Якими були релігії і традиції давніх римлян |
Математика |
Опрацювати п.43, вправи 1167, 1170, 1172, 1175 |
Біологія |
Опрацювати п. 38-40 |
Географія |
Води суходолу. Річки. Озера. |
Інформатика |
Перегляньте на YuoTube відеоролік «Як створити електронну пошту Gmail». Потім створіть власну поштову скриньку. Вона Вам буде необхідна для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
Опрацювати п. 23-25 |
7-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
П. 36, вправа 288, 298, 306 |
Українська література |
Читати повністю, переказувати М.Павленко «Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських» |
Англійська мова |
Вправа 8 ст. 123 (відповідати на питання письмово), вправа 1, 2, ст. 125(письмово), вивчити слова з теми «Medicine» |
Історія України |
Монгольська навала. Утворення Золотої Орди |
Всесвітня історія |
Галицько-Волинське князівство за Данила Галицького. Зовнішня політика князя Данила Галицького (скласти таблицю) |
Алгебра |
Опрацювати П. 22, виконати вправи 835, 838, 843 |
Геометрія |
Опрацювати П. 16, виконати вправи 554, 555, 569 |
Біологія |
Опрацювати п. 42 ст.183-184; п.43 ст.187-188 |
Географія |
Тектонічна будова та рельєф Євразії. |
Фізика |
П. 23-28, В.23 (7-8), В.24 (2,4), В.25 (4,5), В.26 (4), В.27 (3,4), В.28 (3,5) |
Хімія |
Повторити тему «Кисень» |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
Читати, розглядати малюнки теми «Керування стресами, конфлікти і здоров’я» |
7-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
П. 24-32 правила, вправа 264 |
Українська література |
С. 187-221 переказувати |
Англійська мова |
Вправа 8 ст. 123 (відповідати на питання письмово), вправи 1, 2, ст.125 (письмово), вивчити слова за темою «Medicine» |
Всесвітня історія |
Опрацювати П. 20-21 |
Алгебра |
Опрацювати п. 25, 26, розв’язати №977, 979, 981 |
Геометрія |
Повторити п. 13-16, розв’язати на стор.126 тест № 3, № 4 |
Біологія |
Опрацювати п. 42 ст. 183-184; п. 43 ст.187-188 |
Географія |
Тектонічна будова та рельєф Євразії. |
Фізика |
П. 23-28, В23 (7-8), В.24 (2, 4), В.25 (4,5), В.26 (4), В.27 (3,4) В.28 (3,5). |
Хімія |
Опрацювати п.16 і п.17 с.102-103 |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |
7-В клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
П. 20-23 включно правила, написати твір «Моя найпотаємніша мрія», використовуючи дієприслівники |
Українська література |
Читати повністю, переказувати М.Павленко «Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських» |
Англійська мова |
Вправи 1, 2, 3 ст.132-133, вправи 1, 2, ст.125 |
Зарубіжна література |
Читати, переказувати О.Генрі «Дари волхвів», «Останній листок» |
Історія України |
Монгольська навала. Утворення Золотої Орди |
Всесвітня історія |
Галицько-Волинське князівство за Данила Галицького. Зовнішня політика князя Данила Галицького (скласти таблицю) |
Алгебра |
П.24, № 894, 897, 901, 903, 905 |
Геометрія |
с. 123 тест 3, тест 4. |
Біологія |
Опрацювати п. 42-44 |
Географія |
Тектонічна будова та рельєф Євразії. |
Фізика |
П. 23-28, В23 (7-8), В.24 (2,4), В.25 (4,5), В.26 (4), В.27 (3,4) В.28 (3,5). |
Хімія |
Повторити тему «Кисень» |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
Читати, розглядати малюнки теми «Керування стресами, конфлікти і здоров’я» |
8-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
п. 29, вправа 328, вправа 333 п.30, вправа 344 |
Українська література |
Ст. 205-217, біографія Довженка, відповідь на запитання ст. 216-218, зміст твору |
Англійська мова |
Ст. 261 п. 8, повторити Passive Voice, вправа 1, 2, ст. 147 (письмово), вправа 7, ст. 153, 154 (читати, переказувати), вивчити слова з теми «Music» |
Історія України |
Опрацювати П. 22-23 |
Алгебра |
П.20, № 786, 787 (опрацювати) |
Геометрія |
П.15, № 514а, 515 |
Біологія |
Терморегуляція. Будова нервової системи. |
Географія |
Використання природно-заповідного фонду України. |
Фізика |
П. 27-30; В.27 (2,4); В.28 (3.5); В.29 (3,5); В.30 (2,4) |
Хімія |
Опрацювати п. 33 і п. 40 (хімічні властивості кислот). |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
Опрацювати п.19-20 |
8-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
П. 29, 30 правила, вправи 333, 352 |
Українська література |
Читати, переказувати О.Довженко «Ніч перед боєм»; Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» |
Англійська мова |
Ст. 261 п. 8, повторити Passive Voice, вправи 1, 2, ст. 147 (письмово), вправа 7, ст. 153, 154 (читати, переказувати, вивчити слова за темою «Music» |
Історія України |
Опрацювати П. 22-23 |
Алгебра |
Опрацювати П. 31 Виконати вправи 31.2 (2), 31.5 (2), 31.7(2) |
Геометрія |
Опрацювати 23 Виконати вправи 23.12, 23.16, 23.19 |
Біологія |
Опрацювати п.41-42 питання |
Географія |
Використання природно-заповідного фонду України. |
Фізика |
П. 27-30; В.27 (2,4); В.28 (3.5); В.29 (3,5); В.30 (2,4) |
Хімія |
Опрацювати п. 33 і п. 40 (хімічні властивості кислот). |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
Опрацювати п.19-20 |
9-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Правила п.28-31 повторити, Вправа ст. 111, синтаксичний аналіз речень вправа 6, ст.110, |
Українська література |
Творчість Шевченка, ст. 192-208, аналіз творів, по хрестоматії тексти |
Англійська мова |
Вправи 3, 4 на ст.184-185 читати, переклад, вірно-невірно |
Історія України |
Політизація українського національного Руху на території Російської Імперії, Російська революція 1905-1907 на тер. України. Суспільно-політичне становище у 1907-1914р., опрацювати |
Алгебра |
П.17 опрацювати. Розв’язати ст.227, тренуймося 1 (1, 3, 5, 7) ст. 228, тр. 2 (1, 3 ,5, 7), ст. 229 тр. 3 (1,3,5,7), ст.230 тр. 4 (1,3, 5, 7) |
Геометрія |
Опрацювати п.16. Розв’язати № 534, 535, 536, 537, 540 |
Біологія |
Опрацювати п.37-39, питання |
Географія |
Транспорт світу. |
Фізика |
П.30-34, В.30 (4); В.31 (1,3,4); В.32 (2,3); В.33 (4,5,7) |
Хімія |
Опрацювати п.34 (кислоти), п.36 (жири) |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
Опрацювати п.19-20 |
9-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Правила п.28-31 повторити, вправа ст. 111, синтаксичний аналіз речень, вправа 6, ст.110 |
Українська література |
Творчість Шевченка, ст. 192-208, аналіз творів, по хрестоматії тексти, напам’ять уривок із «Сну» початок «За горами гори», кінець « … і воля святая», напам’ять «Заповіт» |
Англійська мова |
Вправа 9а, ст. 151 (письмово), вправа 5, ст. 155 (за зразком), білети № 8-11(розібрати, відмітити питання, які незрозуміл). |
Історія України |
П. 23, таблиця «Політичні партії», п. 24 – презентація |
Всесвітня історія |
Опрацювати п.17-18 |
Алгебра |
ДПА В.33 (3.1), В.34 (3.1), В.37 (3.1), В.41 (3.1), В.47 (3.1), В.49 (3.1) |
Геометрія |
П. 19, 20, № 19.2, 19.4, 20.1, 20.2, 20.3 |
Біологія |
Опрацювати п.42-43 ст.172 тести |
Географія |
Легка промисловість України. |
Фізика |
П.30-34, В.30 (4); В.31 (1,3,4); В.32 (2,3); В.33 (4,5,7) |
Хімія |
Опрацювати п.34 (кислоти), п.36 (жири) |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |
Основи здоров’я |
Опрацювати п.19-20 |
10-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
П.52-53, с. 166-168, вправа 5, ст. 169; п.54, с. 171-172, вправа 7, ст. 170; вправа 2, ст.172 |
Українська література |
М.Вороний ст. 229-239 «Блакитна Панна» (напам’ять) О.Олесь ст. 240 (аналіз віршів) |
Англійська мова |
Вправа 4 ст. 166-168 (читати, переклад, вивчити слова, виділені жирним шрифтом) |
Історія України |
П. 20, 21, 22 – презентація «Голодомор 1932-1933 р.р.» |
Алгебра |
П. 27 розібрати і вивчити формули асимптот. Ст. 264- 265 розібрати запропоновані приклади №1-№3, Ст.266 Виконаємо разом №1-№3, № 1408. |
Геометрія |
Опрацювати п.22. Розв’язати № 941, 947, 951, 952 |
Біологія і екологія |
Опрацювати п.37-40 питання |
Географія |
Австралія |
Фізика і астрономія |
П.30-35; В.30 (1-5); В.32 (3-4); В.33 (2,4); В.35 (3,4) |
Хімія |
Опрацювати п.19, 20 |
10-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
П.34-38 вправа 7, ст.116, П.39-40 вправа 7, ст.121 |
Українська література |
Біографія Винниченка, ст. 179, зміст «Момент», ст. 191-204, відповідь на запитання |
Англійська мова |
Вправи 2, 3 ст. 147; вправи 4а, в ст. 158; вправа 2 ст.157 (письмово), вивчити слова з теми « Environment», сайт Engvid (Adam) – Conditionals-1st, 2nd |
Історія України |
П. 20, 21, 22 – презентація «Голодомор 1932-1933 р.р.» |
Алгебра і початки аналізу |
Повторити п.26; розв’язати № 1364, 1365, 1366, 1388, 1389 |
Геометрія |
Опрацювати п.21-22, розв’язати № 910, 915, 918, 941, 953. |
Географія |
Бразилія |
Фізика і астрономія |
П.30-35; В.30(1-5); В.32 (3-4); В.33 (2,4); В.35 (3,4) |
Хімія |
Опрацювати п.19, 20. |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |
11-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 47-48, вправа 5 стор.166, вправа 5 стор. 170 |
Українська література |
Прочитати Олесь Гончар «Модрий камінь», вивчити вірш Василя Симоненка «Задивляюсь у твої зіниці» |
Англійська мова |
Створити презентацію на одну з тем: «Мій улюблений художник», «Моя улюблена картина» або «Мій улюблений фільм» |
Історія України |
Опрацювати п.22-24, виконати завдання 1-3 в зошит |
Алгебра і початки аналізу |
Пройти он-лайн тестування на |
Фізика |
П.27-32; В.27 (2-4); В.28(2-4); В.29 (3); В.30 (4); В.31 (2-3) |
Хімія |
Опрацювати п.21, 22 |
Біологія і екологія |
Опрацювати п.39-41 питання |
Географія |
Політична географія та геолопітика. |
Інформатика |
Створити на gmail власну електронну скриньку (якщо відсутня) для дистанційного навчання |