Завдання для самоосвіти учнів на період тимчасового призупинення освітнього процесу
3-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати с.130, виконати вправи 313, 316, 317, опрацювати с.132 |
Читання |
Прочитати твори зі «Список літератури» (у папці Google диску) |
Іноземна мова (англійська) |
Виконати вправа 1, с. 88; вправа 1, с. 90; вправа 3, с. 88-89 |
Математика |
Повторити правила про закони множення, розв'язати № 827, 828, 832, 833 |
Природознавство |
Опрацювати розділ «Гриби» с. 121-125 |
3-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати с. 130, виконати вправи 313, 316, 317, опрацювати с. 132 |
Читання |
Прочитати твори зі «Список літератури» (у папці Google диску) |
Іноземна мова (англійська) |
Виконати вправа 1, с. 88; вправа 1, с. 90; вправа 3, с. 88-89 |
Математика |
Повторити правила про закони множення, розв'язати № 827, 828, 832, 833 |
Природознавство |
Опрацювати розділ «Гриби» с. 121-125 |
4-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Виконати вправу 371 (усно), вивчити правило до неї, вправа 376 (розглянути таблицю), виконати вправи № 372, № 378, № 379 |
Читання |
Відповідати на запитання с. 153-160 |
Іноземна мова (англійська) |
Опрацювати вправу 2 с. 116, читати і перекладати вправа 3 с. 117, виконати письмово вправа 4 с. 117 |
Математика |
Виконати № 811 (усно), розв’язати № 809, № 812, № 813, № 817 (повторити таблицю множення) |
Природознавство |
Опрацювати с. 123-128, (відповідати на запитання) |
4-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Виконати вправу 371 (усно), вивчити правило до неї, вправа 376 (розглянути таблицю), виконати вправи № 372, № 378, № 379 |
Читання |
Відповідати на запитання с.153-160 |
Іноземна мова (англійська) |
Опрацювати вправу 2 с. 116, читати і перекладати вправа 3 с. 117, виконати письмово вправа 4 с. 117 |
Математика |
Виконати № 811 (усно), розв’язати № 809, № 812, № 813, № 817 (повторити таблицю множення) |
Природознавство |
Опрацювати с. 123-128, (відповідати на запитання) |
5-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 42-43 (вивчити правила), виконати вправи № 448, № 456 |
Українська література |
Повторити с. 203-210, прочитати оповідання Є.Гуцала «Сім’я дикої качки» |
Англійська мова |
Тема: «Погода і одяг», стр. 154, вправа 1 (усно) |
Зарубіжна література |
Скласти простий план до твору Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» |
Історія України (Вступ до історії) |
§ 19-20 (стр.134-141), виконати практичну роботу на платформі Edmodo |
Математика |
Опрацювати § 35, ст. 223 опрацювати правило, ст. 224 опрацювати правило Розв’язати: № 969, № 971, № 972 (1.3.5.7.), № 994 |
Природознавство |
Опрацювати § 38 |
Інформатика |
Опрацювати § 20 «Типи алгоритмів», виконати вправу 1, стр. 193 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 19 |
5-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 42-43 (вивчити правила), виконати вправи № 448, № 456 |
Українська література |
Прочитати оповідання Є.Гуцало «Сім’я дикої качки», «Лось» повторити |
Англійська мова |
Опрацювати с.157, виконати вправу 2, с.159 вправа 1 (письмово) |
Зарубіжна література |
Прочитати Е.Потер «Поліана» |
Історія України (Вступ до історії) |
Опрацювати § 19-20 (ст. 134-141); виконати практичне завдання на Edmodo |
Математика |
Опрацювати § 35 опрацювати правила, Розв’язати: № 969, № 971, № 972, № 994; |
Інформатика |
Опрацювати § 20 «Типи алгоритмів»; виконати впр. 1, ст. 193 |
5-В клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 38-41, виконати вправи № 429, № 443 |
Українська література |
Повторити зміст оповідання Є.Гуцало «Лось»; простий план до тексту |
Англійська мова |
Опрацювати с.157, виконати вправу 2, с.159 вправа 1 (письмово) |
Зарубіжна література |
Прочитати Е.Потер «Поліана» |
Історія України (Вступ до історії) |
Опрацювати §19-20 (ст.134-141); виконати практичне завдання на Edmodo |
Математика |
Розв’язати: варіант Б1 (Б2) |
Природознавство |
Опрацювати § 31-33 |
Інформатика |
Опрацювати §20 «Типи алгоритмів»; виконати впр. 1, ст. 193 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 24 |
6-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 57, ст. 204; ст. 197, скласти лінгвістичну казку «Чому числівники різні»? |
Українська література |
Опрацювати с.216-218, вивчити визначення з теорії літератури на с. 217-218 |
Англійська мова |
Опрацювати тему Great Britain (повторити слова), скласти 6 речень про Лондон |
Зарубіжна література |
Прочитати біографію Антуана де Сент-Екзюпері та казку «Маленький принц» |
Всесвітня історія |
Опрацювати тему «Римська республіка в 5-8 ст. до н.е.», скласти простий план |
Математика |
Опрацювати § 48, розглянути с. 236, приклад 4, розв’язати № 1328, № 1330, №1336 |
Біологія |
Опрацювати тему: «Водорості» та «Мохи», виписати визначення |
Географія |
Опрацювати тему «Льодовики та підземні води», виписати основні визначення |
Інформатика |
Опрацювати § 14 (ст. 112-115), виконати завдання 5 (ст.120) |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 26 |
6-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 54-57, виконати вправи № 458, № 471 |
Українська література |
Повторити зміст повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Скласти 12 тестових запитань на перевірку змісту твору |
Англійська мова |
Виконати: вправа 3 ст. 139; Зробити переклад вправа 5 ст. 140 |
Зарубіжна література |
Скласти і написати твір-опис за картиною І. Шишкіна «Ранок в сосновому лісі» (обсяг 10-12 речень) |
Всесвітня історія |
Опрацювати тему «Римська республіка в 5-8 ст. до н.е.», скласти простий план |
Математика |
Опрацювати § 44-46. Виконати вправи: № 1201, № 1210, № 1229, № 1233 |
Біологія |
Повторити § 38-40, опрацювати § 41, 42, с. 185, 189 таблиця (письмово) |
Географія |
Опрацювати тему «Льодовики та підземні води», виписати основні визначення |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 26 |
7-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 37, 38, ст. 159, виконати впр. 312 |
Українська література |
Прочитати О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» |
Англійська мова |
Скласти розповідь «Моє відвідування лікаря» |
Зарубіжна література |
Ознайомитися з біографією Артура Конан Дойла, опрацювати вступну статтю «Собака Баскервілів» |
Історія України |
Скласти хронологічну таблицю за темою: «Галицько-Волинська держава за Романа Даниловича» |
Алгебра |
Опрацювати § 22, 23 Розв’язати № 835, № 838 |
Геометрія |
Повторити § 10,16 Розв’язати № 305, № 571 |
Біологія |
Опрацювати § 44, 45, виписати основні визначення |
Географія |
Опрацювати тему «Клімат Євразія», виписати основні визначення |
Фізика |
Опрацювати § 26-27 виконати впр. 26 (1, 2); |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 19, 20 |
7-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 33, виконати вправу № 267 |
Українська література |
Прочитати Любов Пономаренко «Гер переможений» с. 215-217 |
Англійська мова |
Опрацювати тему «У лікаря». Скласти розповідь «Моє відвідування лікаря». |
Зарубіжна література |
Ознайомитися з біографією Артура Конан Дойла, опрацювати вступну статтю «Собака Баскервілів» |
Всесвітня історія |
Опрацювати § 22 |
Алгебра |
Опрацювати тему «Системи лінійних рівнянь з двома змінними» |
Біологія |
Опрацювати § 44-45, виписати визначення |
Географія |
Опрацювати тему «Клімат Євразії» |
Фізика |
Опрацювати § 26-27, виконати впр. 26 (2, 4) |
Хімія |
Опрацювати § 18, с. 106-108 |
7-В клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 20-23, виконати впр. № 179, № 197 (1, 2 част.) |
Українська література |
Скласти тестові завдання на перевірку змісту повісті «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» |
Зарубіжна література |
Написати твір-роздум (12-15 речень) «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О.Генрі «Останній листок») |
Історія України |
Скласти хронологічну таблицю за темою: «Галицько-Волинська держава за Романа Даниловича» |
Геометрія |
Розв’язати задачі: 1.Обчисліть діаметр кола, якщо його радіус дорівнює а) 3 см; б) 5,6 см. 2.Обчисліть радіус кола, якщо його діаметр дорівнює а) 6 см; б) 9,6 см. 3.Накресліть коло, радіус якого дорівнює 3 см. Проведіть у ньому радіус, діаметр і хорду. |
Біологія |
Опрацювати § 45, 46. Підготувати міні-проєкт «Турбота про потомство» |
Географія |
Опрацювати тему «Клімат Євразії», основні визначення |
Фізика |
Опрацювати § 26-27, виконати впр. 26 (4); |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 19 «Стреси в екстремальних ситуаціях» |
8-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 27-28, опрацювати § 29, виконати вправу №339 |
Українська література |
Опрацювати зміст твору «Шпага Ставка Беркути», с. 220-241 |
Англійська мова |
Опрацювати граматичний матеріал «Пасивний стан», § 8, ст. 261, виконати вправу 6 ст. 148 |
Зарубіжна література |
Опрацювати біографію М.Сервантеса, прочитати «Дон Кіхот» |
Історія України |
Опрацювати § 24, виконати завдання до нього на платформі Edmodo |
Алгебра |
Повторити § 20-21 Виконати вправи № 784, № 814 |
Геометрія |
Опрацювати § 19 Виконати вправи № 668, № 672. |
Біологія |
Опрацювати тему «Будова кори головного мозку» (малюнок в зошит) |
Географія |
Опрацювати «Кількість населення України. Статево-віковий склад України», виписати основні визначення з теми |
Фізика |
Опрацювати § 31-32, виконати впр. 31 (1, 2) |
Хімія |
Опрацювати § 31, Виконати завд. 138 (в, г), с. 203 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 21 |
8-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити тему «Звертання, вставні слова. Розділові знаки при звертаннях і вставних словах» |
Українська література |
Опрацювати зміст твору «Шпага Ставка Беркути» |
Англійська мова |
Опрацювати граматичний матеріал «Пасивний стан», § 8, ст. 261, виконати вправу 6 ст. 148 |
Зарубіжна література |
Опрацювати біографію М.Сервантеса, прочитати «Дон Кіхот» |
Історія України |
Опрацювати § 24, виконати завдання до нього на платформі Edmodo |
Алгебра |
Опрацювати § 37, 38, розв’язати: № 37.8, № 37.15, № 38.5 |
Геометрія |
Опрацювати § 5, п.24, розв’язати № 24.2, № 24.6, № 24.20 |
Біологія |
Опрацювати § 43, 44, виконати тести після параграфів (письмово) |
Географія |
Опрацювати «Кількість населення України. Статево-віковий склад України», виписати основні визначення з теми |
Фізика |
Опрацювати § 31-32, виконати впр. 31(1, 2) |
Хімія |
Опрацювати § 31, виконати завд. 138 (в, г), с. 203 |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 21 |
9-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 28-31 |
Українська література |
Опрацювати ст. 198-203, знати зміст твору, «Сон», виписати визначення ст. 203-206 |
Зарубіжна література |
Опрацювати біографію М. Гоголя, прочитати п’єсу «Ревізор» |
Історія України |
Опрацювати § 28, скласти кросворд чи вправу до теми «Так чи ні» |
Алгебра |
Опрацювати § 18, розв’язати: «Тренуймося 2» (1, 3, 5) с. 240 «Тренуймося 3» (1, 3, 5) с. 241 |
Геометрія |
Повторити § 16, ст. 181, виконати «Завдання для онлайн-тестування для підготовки до контрольної роботи № 4» |
Біологія |
Опрацювати § 40-41 |
Географія |
Опрацювати матеріал з теми «Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі», виписати основні визначення з теми |
Хімія |
Опрацювати § 37, ст. 182 питання 2-4 (усно) |
Основи здоров’я |
Опрацювати тему: «Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання» |
9-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 28-31, виконати вправу на стор. 111, опрацювати § 32, виконати вправу 3 стор. 113 |
Українська література |
Опрацювати с. 198-203, підготувати відповіді на запитання стор. 203-206, виписати визначення теорія літератури стор. 207 |
Англійська мова |
Опрацювати граматичний матеріал «Умовні речення» ст.257, виконати впр. 1, с. 157 |
Зарубіжна література |
Опрацювати біографію М. Гоголя, прочитати п’єсу «Ревізор» |
Історія України |
Повторити § 24, виконати таблицю «Політичні партії Західної України» |
Алгебра |
Опрацювати § 21, розв’язати № 21.3, № 21.5, № 21.7 |
Геометрія |
Опрацювати § 19, 20, розв’язати № 20.14, № 20.15, № 20.16 |
Біологія |
Повторити § 37-43, ст. 172-173 узагальнюючі питання письмово, опрацювати § 44, ст. 175 |
Географія |
Опрацювати тему «Харчова промисловість України», описати в зошиті туристичний маршрут по харчовим підприємствам своєї області (від 3-5 об’єктів) |
Хімія |
Опрацювати § 37, ст. 182 питання 2-4 (усно) |
Основи здоров’я |
Опрацювати § 21 ст.153 завдання письмово |
10-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 57-58, с. 179; виконати: впр.2, с.180; впр. 5, с.180 (тести) |
Українська література |
Олександр Олесь. Біографія. Інтимна лірика Олеся. Аналіз поезій «Чари ночі», «З журбою радість обнялась». с. 240-244 |
Англійська мова |
Виконати впр. 6, с. 169-170; впр. 2, с. 171 |
Зарубіжна література |
Прочитати: Шарль Бодлер (біографія) 3бірка «Квіти зла». Проаналізувати сонет «Альбатрос» |
Історія України |
Опрацювати § 20-22, зробити конспект (терміни, дати) |
Математика (алгебра і початки аналізу) |
Опрацювати § 28, розв’язати: № 1432, № 1435, № 1438 |
Геометрія |
Опрацювати § 22, с. 208, завд. 1, 2 (розібратися), виконати № 935, № 938, № 952 |
Біологія і екологія |
Опрацювати § 36, с. 145 (1-5 завд. усно, 6 - письмово); § 37, с. 147, завд. 1-7 (усно) |
Географія |
Опрацювати тему «Загальна характеристика Америки (регіони)» |
Фізика і астрономія |
Опрацювати § 33 (впр. 1-3); § 34 (впр. 34, завд. 1, 2); § 35 |
Хімія |
Опрацювати § 21, усно питання 2-4 на с. 107 |
10-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Повторити § 29-32, виконати впр. 7, с. 104, впр. 5, с. 103 |
Українська література |
Опрацювати творчість В.Винниченка, ст.179-191, відповісти на запитання № 6, ст. 204 |
Англійська мова |
Опрацювати тему «Довкілля», скласти повідомлення на тему «Мій вклад у захист довкілля» |
Зарубіжна література |
Прочитати: Шарль Бодлер (біографія) 3бірка «Квіти зла». Проаналізувати сонет «Альбатрос», «Вечорова гармонія» |
Історія України |
Опрацювати § 20-22, зробити конспект (терміни, дати) |
Математика(алгебра і початки аналізу) |
Опрацювати тему «Найпростіші правила обчислення похідної» (збірник А.П.Єршова), виконати варіант А1, А2 |
Геометрія |
Опрацювати тему «Скалярний добуток векторів», розібрати приклади параграфа |
Біологія і екологія |
Опрацювати § 35-37, с.145-147 дати відповіді на запитання усно |
Географія |
Опрацювати тему «Загальна характеристика Америки (регіони)» |
Фізика і астрономія |
Опрацювати § 33 (впр.2,3); § 34 (впр. 34, завд. 2); § 35 (впр. 3, 4) |
Хімія |
Опрацювати § 21, ст.107, відповіді на запитання № 2-4 (усно) |
Інформатика |
Опрацювати тему «Безпека інформаційних технологій», створити невелику доповідь у текстовому редакторі або презентацію з даної теми |
11-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати § 50 «Стильові особливості словотвору», виконати впр. 5, с. 179 |
Українська література |
Вивчити І.Драч «Балада про соняшник», проаналізувати символічні образи, с.200-201 М.Вінграновський (аналізувати поезію) |
Англійська мова |
с. 183 (виписати нові слова), впр. 1 підготувати відповіді, впр. 2, с. 180-181 виконати переклад |
Зарубіжна література |
Прочитати Бертольд Брехт «Матінка Кураж та її діти» |
Історія України |
Опрацювати § 28-29, виконати презентацію по матеріалу з будь-якої з цих тем |
Математика(алгебра і початки аналізу) |
Повторити тему «Похідна функції, її фізичний та геометричний зміст», виконати тестування на платформі Edmodo |
Біологія і екологія |
Опрацювати § 41-43, с. 151, 155, 159 (виконати завдання усно), с.151 (№ 6 – письмово) |
Географія |
Опрацювати тему «Українська держава», згадати ст. 1 Конституції України |
Хімія |
Опрацювати § 21, 22, виконати усно № 307, 309 |