«Вчительський ЕКО-маркет»: 4 тиждень Весняного методичного марафону

«Карантин так карантин!» – сказали ми й продовжили працювати над виконанням завдань марафону дистанційно. Ми – на середині дистанції, а це значить, що подолали 4 тиждень, присвячений екологічній компетентності.
«Еко-тиждень» приніс із собою багато пізнавальної та цікавої інформації. Розпочався він з вражень марафонців від подорожей. Кожен написав про ті місця, відвідування яких запам’яталося найбільше.
У вівторок вчилися і ділилися досвідом, переглядали відео, фотопроєкти на тему «Сортування сміття». Спробували дати відповідь на питання «Чи дійсно правильно ми сортуємо сміття?» Особливо цікавим і актуальним у рамках еко-тижня було питання «Цілі cталого розвитку». Марафонці мали обрати (кожен для себе) три цілі, які сподобалися найбільше і написати, що особисто кожен може зробити для їх втілення.

У середу згадали з колегами питання відновлення ресурсів, кожен поділився своїм способом. Надалі довелося помудрувати над виконанням завдання «Креативне фото з календарем».


«Отримала задоволення під час створення екоколажу. Долучилася до челенджу, організованого «Маленькими розумниками», запустила флешмоб «Година Землі», – емоційно розповідає про свої виклики та перемоги у марафоні Марина Сергіївна Ващенко.
«Я рада, що марафон діє, тому що деякі завдання – це виклик самому собі, це освоєння нових компетенцій. І коли ти отримуєш результат від виконання завдань – це круто!», - додає Світлана Григорівна Пасько.
Попереду – ще друга частина методичного марафону, яка не менш цікава, пізнавальна й корисна для освітян. Тому бажаємо їм терпіння, натхнення та мотивації у самоосвіті, самопізнанні та саморозвитку!