Новини
Психологічна рівновага під час карантину
Як зберегти психологічну рівновагу під час карантину
(рекомендації для батьків)
- Прийміть те, що відбувається. Запитайте себе, що можете зробити у цій ситуації, а у чому безсилі.
- Збалансовано харчуйтеся і висипайтеся, не змінюйте кардинально режим дня, усією родиною намагайтеся дотримуватися звичного розпорядку. Не забувайте про фізичну активність.
- Якщо емоції, страх, злість, тривога переповнюють, намагайтеся їх конструктивно виражати – відверто поговоріть з тим, кому довіряєте, дозвольте собі поплакати наодинці, займіться фізичними вправами. Проте не виливайте їх на близьких.
- Дотримуйтеся інформаційної гігієни. Не читайте новини цілодобово. Краще не робити це зранку, перед сном і на голодний шлунок. І звичайно перевіряйте джерела інформації.
- Будьте уважними до психологічного стану дитини, її почуттів, реакцій, чесно розмовляйте про те, що відбувається.
- Окрім допомоги і контролю за виконанням уроків дітьми, приділяйте достатньо часу спілкуванню, сумісній діяльності. Проводьте разом із дитиною так званий «контактний час» - відкладіть усі справи, особливо гаджети, мінімум на годину і приділіть його лише дитині, спілкуванню з нею, сімейному дозвіллю (ігри, розваги, малювання, пазли, тощо). Використайте час карантину як можливість встановити тісний психологічний контакт з дитиною, або відновити його.
- Робіть те, що приносить Вам задоволення та розслаблення. Це може бути читання книжок, перегляд телесеріалів. Займайтеся творчістю, це допомагає відволіктися від буденності, покращити емоційний стан. Дрібна моторика рук стимулює роботу мозку і надає медитативного, розслаблюючого впливу. Скористайтеся можливістю займатися тими справами, на які зазвичай не вистачало часу.
- Підтримуйте гарний настрій і оптимізм. І не забувайте, що діти віддзеркалюють емоційний стан батьків, тому надзвичайно важливо зберігати стан психологічної рівноваги.
Якщо відчуваєте, що не справляєтеся самотужки, зверніться по допомогу до психолога в он-лайн режимі.
Практичний психолог Яковенко Аліна Олександрівна
Великдень-2020
Святкуємо вдома
Великдень вважається найбільшим днем у році, бо тоді, за віруваннями слов’ян, воскресає бог життя – Сонце, а весь світ возносить хвалу воскресінню, народженню любові, доброти, надії та радості життя. Наші предки вважали, що у цей день Господь відчиняє небо і через небесні ворота приносить у людські душі очисний вогонь.
Дата Великодня має випадати на першу неділю після першого весняного повного місяця, яка наступає після весняного рівнодення. Якщо станеться так, що на цю неділю припаде і єврейська Пасха, то святкування Великодня переноситься на наступну неділю.
Ось і учні 9-Б класу під час карантину на онлайн уроках з трудового навчання продовжили традицію виготовляти пасхальні поробки до свята.
Увага!
Шановні гімназисти, батьки, вчителі!
Учитель-логопед логопедичного пункту при Полтавській гімназії № 21, Телятник Алла Дмитрівна,
надає індивідуальні консультації.
При потребі можна звернутися за електронною адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Viber 096-6300932 та Facebook сторінку.
Методичний марафон-2020
«Жити здорОво – здОрово!»: шостий тиждень Весняного методичного марафону
Завершився черговий тиждень від «Весняного методичного марафону 2020», який проходив під девізом «Жити здорОво – здОрово!». В умовах карантину працювати і долати дистанцію вдома – нелегко, бо доводиться адаптуватися і пристосовуватися до нових умов роботи і життя. По-новому планувати час, щоб і поставлені завдання виконати, і для себе та сім’ї час залишився. Але все ж таки п’ятиденний рух вперед насичений позитивом у кожного із учасників. Ось що вони говорять про свої успіхи та досягнення в рамках освітнього марафону.
Завдання для самоосвіти
Завдання для самоосвіти учнів на період тимчасового призупинення освітнього процесу
3-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати с.139, виконати вправи 335, 337 опрацювати с.140 (вивчити правило) |
Читання |
Прочитати твори зі «Список літератури» (у папці Google диску) |
Іноземна мова (англійська) |
Виконати вправу 1, с. 90 (вивчити слова) вправу 1, с. 92 (читати і перекладати) |
Математика |
Вивчити правило на с.136, опрацювати усно № 880, 887; розв’язати № 882, 883, 890, 893 |
Природознавство |
Опрацювати розділ «Охорона рослинного і тваринногосвіту» с.129-134 |
3-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Опрацювати с.139, виконати вправи 335, 337 опрацювати с.140 (вивчити правило) |
Читання |
Прочитати твори зі «Список літератури» (у папці Google диску) |
Іноземна мова (англійська) |
Виконати вправу 1, с. 90 (вивчити слова) вправу 1, с. 92 (читати і перекладати) |
Математика |
Вивчити правило на с.136, опрацювати усно № 880, № 887; розв’язати № 882, 883, 890, 893 |
Природознавство |
Опрацювати розділ «Охорона рослинного і тваринногосвіту» с.129-134 |
4-А клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Виконати завдання за презентацією «Робота з деформованим текстом» (у папці Google диску), опрацювати вправу № 387 (усно), виконати письмово вправи № 389, № 391 |
Читання |
Відповідати на запитання с.161-163 |
Іноземна мова (англійська) |
Опрацювати вправу 5 с.121, (усно визначити правильну відповідь) записати слова у словник с.122 вправа 1, 2 |
Математика |
Переглянути відеоурок «Множення і ділення на круглі числа» (у папці Google диску), виконати письмово № 887, №892, розв’язати № 882, № 894 |
Природознавство |
Опрацювати с.129-131, (відповідати на запитання) |
4-Б клас
Навчальні предмети |
Завдання |
Українська мова |
Виконати завдання за презентацією «Робота з деформованим текстом» (у папці Google диску), опрацювати вправу № 387 (усно), виконати письмово вправи № 389, № 391 |
Читання |
Відповідати на запитання с.161-163 |
Іноземна мова (англійська) |
Опрацювати вправу 5 с.121, (усно визначити правильну відповідь) записати слова у словник с.122 вправа 1, 2 |
Математика |
Переглянути відеоурок «Множення і ділення на круглі числа» (у папці Google диску), виконати письмово № 887, № 892, розв’язати № 882, № 894 |
Природознавство |
Опрацювати с. 129-131, (відповідати на запитання) |
Увага!
Шановні гімназисти, батьки, учителі!
Практичний психолог і соціальний педагог Полтавської гімназії № 21 здійснює онлайн консультування.
Отримати консультація можна, написавши свій запит на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Якщо є потреба в консультації у форматі відеозв’язку по Skype,
обов’язковим є попередній запис за телефоном 80502136799,
практичний психолог та соціальний педагог, Яковенко Аліна Олексадрівна.
Методичний марафон-2020
«МИ ПОРУЧ З ТОБОЮ» - 5 ТИЖДЕНЬ ВЕСНЯНОГО МЕТОДИЧНОГО МАРАФОНУ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
Ось і підійшов до завершення ще один тиждень Весняного методичного марафону під назвою «Ми поруч з тобою», присвячений роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
«На цій короткій 5-ти денній дистанції продовжили традицію незвичних свят, зокрема, створивши власне свято для цього предмета. Дарували частинку любові своїм близьким, знайомим, друзям і просто всім, кому забажали. Пригадали, що віра творить чудеса. Оскільки тиждень присвячений інклюзивному навчанню, виконували запропоновані завдання з даної теми. У середу 1 квітня дозволили собі веселощі: ділилися веселими фото, кумедними історіями, що траплялися з нами», - розповідає Марина Сергіївна Ващенко.
«П’ятий тиждень виявився по справжньому весняним своїми завданнями, які були яскравими, бо ми відшукували у своїх спогадах веселку і ділилися нею, був ніжним, бо ми дарували один одному обійми; був веселим, коли відшукували фотографії на яких залишилися яскраві миттєвості нашої роботи та із задоволенням впізнавали у тих костюмах знайомі обличчя; був творчим, давши змогу за допомогою звичайного олівця створити майже шедевр мистецтва», - із захопленням пише Світлана Володимирівна Мілько. І додає: «Проте не забували і про навчання: пройшли тести на знання інклюзивної мови, переглянули відеоролик про булінг, згадали, що ці питання є досить актуальними у сьогоденні освіти».