Всеукраїнська школа онлайн

Корисні поради

ПОРАДИ ЛІКАРЯ ОФТАЛЬМОЛОГА
НА ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ І НЕ ТІЛЬКИ…

З усіх органів чуття людини, зору належить особлива роль. Не дарма, коли кажуть про що не будь цінне, то наказують оберігати його, як зіницю ока. Більше як 80% інформації про навколишнє середовище людина отримує завдяки роботі очей. Втрата зору завжди трагедія.

Очі дитини анатомічно та функціонально ще не досконалі, їх поступовий розвиток відбувається у роки не тільки дошкільного життя, а й шкільного. У ці періоди орган зору особливо чутливий до впливу різноманітних не сприятливих факторів зовнішнього середовища, які призводять до порушення зору. Зниження зору у школярів збігається з періодом бурхливого росту організму і зумовлене:

  • послабленням організму дитини у зв’язку з появою хронічних загальних захворювань;
  • гіподинамією (недостатньою руховою активністю);
  • перенапруженням зору, роботою на близькій відстані.

Особливо всі ці проблеми стали актуальними коли Ви зіткнулися з дистанційним навчанням у зв’язку з карантином.

Діти, перебуваючи вдома, не мають змоги достатньо гуляти на свіжому повітрі, натомість вони тривалий час перед комп’ютером або телевізором. Тому особливо уважними і турботливими повинні бути батьки, суворо стежте за виконанням школярами правил гігієни зору. Відстань від очей до зошита або книги повинна бути не менша 30 см. Бажано книгу класти на спеціальний книго тримач під кутом 15 градусів. Для правильної посадки необхідно присунути стілець до столу настільки, щоб між його краєм та грудьми вміщувався кулак, а спиною він опирався на пряму спинку стільця. Ноги зігнуті в колінах під прямим кутом, стоять на підлозі всією ступнею. При прямому положенні тіла голова лише трохи нахиляється вперед, плечі знаходяться на одному рівні. Вдома для занять школяра слід виділити світле місце біля вікна. У вечірній час, крім загального освітлення, треба користуватися настільною лампою в 60Вт, з непрозорим ковпаком, світло від якої повинно падати зліва на робочу поверхню, а очі повинні залишатися в тіні. Не можна читати в темному місці, лежачи. При навчанні вдома через кожні 30-40 хвилин влаштовуйте 10 хвилинний відпочинок.

Методичний марафон-2020

«Усі біжать і я біжу»: 8 тиждень Весняного методичного марафону «Станція ДИСТАНЦІЯ»

«Якою б складною не була ситуація, ми повинні застосовувати технології і притаманну людині винахідливість, щоб з рішучістю і мужністю долати труднощі, які випадають на нашу долю. Якщо ми якось можемо їх вирішити – потрібно вирішувати і не відчувати занепокоєння; якщо ж їх вирішити неможливо, то занепокоєння з цього приводу нам не допоможе», – саме цими словами із звернення до вчительства лауреата Нобелівської премії миру, Його Святості Далай-Лами розпочала свою розповідь про 8 тиждень марафону Майя Дмитрівна Гаврись. Дійсно, завдяки карантину освітяни почали застосовувати нові технології викладання і завдяки власній винахідливості та підтримці колег налагодили дистанційне навчання в гімназії. І хоча реальна «Станція ДИСТАНЦІЯ» для всіх вчителів України розпочалася понад місяць тому, ми змогли додати ще одну стежинку знань до неї і в методичному марафоні.

Онлайн прибирання

Вчителі гімназії – учасники наймасштабнішого міжнародного онлайн прибирання, присвяченого 50-тій річниці Дня Землі

22 квітня 2020 року педагоги Полтавської гімназії № 21 підтримали акцію Всеукраїнського молодіжного руху «Let's do it, Ukraine» та приєдналися до наймасштабнішого міжнародного онлайн прибирання людства, відсвяткувавши 50-ту річниця Дня Землі по-особливому.

Щодо закінчення навчального року

Шановні батьки!

Пройшов місяць дистанційного навчання. Ніхто із нас не був готовий до такого сценарію, адже не лише Україна, а й увесь світ сьогодні веде боротьбу проти поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

Процес дистанційного навчання у гімназії організовується через різноманітні сервіси. Усі педагоги спілкуються з учнями через зручні для дітей, канали передачі інформації: Google Classroom, інші сервіси Google(елетронні пошти, можливості Google-дисків); додатків для конференцій Skype та ZOOM, освітньої тенологічної платформи Еdmodo. Домашні завдання та графіки онлайн ефірів з вчителями оприлюднюються на шкільному сайті щотижнево. Педагоги використовують: відео-уроки на веб-ресурсах місцевих телерадіокомпаній, ютуб-каналах, ресурси, що рекомендовані Міністерством освіти і науки України. Вчителі комунікують з учнями за допомогою застосунку Viber та через інші додатки-меседжери.

Нагадуємо, що відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 23.03.2020 р. № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину» освітній процес під час карантину організовується через технології дистанційного навчання. Учні отримують завдання, навчальні матеріали, відео супровід, роз’яснення чи консультації.

Усіх Вас турбує процес оцінювання навчальних досягнень ваших дітей в умовах дистанційного навчання, а також процедура завершення навчального року.

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 16.04.2020 р. № 1/9-213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 н.р.», наказу управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 23.04.2020 року № 313 «Про організоване завершення 2019-2020 н.р.» хочемо надати Вам наступні роз’яснення:

  1. Продовжуємо організовувати освітній процес у режимі дистанційного навчання;
  2. Для учнів 1-10 класів навчальний рік завершиться 29 травня 2020 року;
  3. Адміністрацією школи у травні буде укладено гнучкий графік проведення підсумкових дистанційних контрольних робіт з метою недопущення перевантаження учнів і раціонального використання часу;
  4. Оцінювання навчальних досягнень учнів за ІІ семестр буде здійснено, враховуючи результати оцінювання до 12.03.2020 р. та оцінки отримані під час дистанційного навчання. Річне оцінювання буде здійснено з урахуванням результатів оцінювання за І та ІІ семестри;
  5. На початку 2020-2021 н.р. в 2-11 класах буде проведено діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та суттєво збільшено час на узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався у період карантину;
  6. Оформлення свідоцтв досягнень для учнів 1-2 класів, табелів навчальних досягнень учнів 3-8, 10 класів, похвальних листів та грамот за участь у предметних олімпіадах та конкурсі-захисті МАН буде завершено до 15 червня 2020 року, копії будуть надіслані Вам електронною поштою або в інший спосіб з подальшим врученням оригіналу документа у вересні 2020-2021 н.р.;
  7. Оформлення свідоцтв про здобуття базової середньої освіти для учнів 9-х класів буде завершено до 15 червня 2020 року. Графік видачі свідоцтв буде оприлюднено пізніше з урахуванням необхідності дотримання протиепідеміологічних вимог;
  8. Учнів 4-х та 9-х класів у 2019-2020 н.р. звільнено від проходження державної підсумкової атестації (ДПА) (наказ Міністерства освіти і науки України від 30.03.2020 р. № 463 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році»);
  9. Учні 11-го класу складатимуть ДПА у формі ЗНО за окремим графіком. Чекаємо інформації від Міністерства освіти і науки України;
  10. Не будуть проведені масові заходи із залученням учасників освітнього процесу (останній дзвоник та випускний вечір).

Давайте разом будемо підтримувати і мотивувати наших дітей, щоб успішно завершити навчальний рік. Бажаємо усім міцного здоров’я. Бережіть себе і свої родини!

 

Із повагою адміністрація Полтавської гімназії № 21

ГРАФІК ОНЛАЙН ЕФІРІВ УРОКІВ

Антикризовий національний онлайн-EdCamp

13-17 квітня 9 педагогів та педагогинь закладу взяли участь в онлайн (не)конференції «Антикризовому національному онлайн-EdCamp «Тримай 5, освіто»». Цей захід був організований спільнотою EdCamp Ukraine для більш ніж 5000 вчителів з різних куточків України та світу. Нашу гімназію на цьому EdCampі представляли: директор гімназії, Тараненко Наталія Ігорівна, заступник директора з НВР, Гевленко Альона Сергіївна, учитель історії, Татаріна Тетяна Іванівна, учитель інформатики, Бардаченко Роман Анатолійович, педагог-організатор, Пасько Світлана Григорівна, вчителі української мови та літератури, Гаврись Майя Дмитрівна та Ващенко Марина Сергіївна, вчителі початкових класів, Єрмоленко Наталія Петрівна та Мілько Світлана Володимирівна. Усі учасники тижневого марафону під назвою EdCamp отримали масу цікавої та корисної інформації, були сповнені неймовірних вражень від виступів чудових спікерів та спікерок, географія яких охоплювала планетарні масштаби.

Увага!

Повідомляємо, що прийом заяв про зарахування до 1-го класу Полтавської гімназії № 21 на 2020-2021 навчальний рік

відбудеться після завершення карантину протягом одного місяця.

Методичний марафон-2020

«PROJEСTор проєктів»: успішне завершення сьомого тижня Весняного методичного марафону 2020

На горизонті – фініш. А це значить, що ще на один тиждень весняного марафону ми до нього стали ближчими. А ще – збагатилися новими знаннями, ідеями та реалізованими проєктами.
До речі, саме цього тижня, окрім участі у нашому марафоні, педагоги гімназії підвищували свою кваліфікацію у рамках Антикризового онлайн-EdCamp’у 2020. Зокрема, Світлана Григорівна Пасько, яка доєдналася до цього заходу, пише: «Виконання завдань Весняного методичного марафону поєднувала з участю в EdCamp, в якому вперше взяла участь». І при цьому марафонці встигали виконувати всі завдання проєктного тижня, що ще раз підкреслює – освітяни – супергерої, які володіють надзвичайними силами!

Увага!