«Усе можливо»: останній тиждень Весняного методичного марафону, присвячений науці
«Усе можливо – достатньо тільки захотіти!» – девіз останнього, дев’ятого тижня методичного марафону. Ми вирішили присвятити його важливим питанням, без яких неможливо уявити сучасну школу – науковим відкриттям, дослідженням та експериментам. Звісно, за період карантину наші колеги здійснили багато відкриттів (для себе й для учнів) в галузі ІТ-освіти та дистанційного навчання. Але теорія цього тижня дозволила повернутися до витоків – азбуки Морзе (корисні й потрібні знання кожному).
Звичайно, не оминули й важливі сьогодні питання плагіату та академічної доброчесності – опановували дистанційний курс на платформі EdEra, проходили тестування та знайомилися із напрямками діяльності USAID Взаємодія. В цьому контексті не забули й про формувальне оцінювання – один із ефективних інструментів відстеження особистісного розвитку учнів. А ще – пригадали про освітні компетентності, які за реформою здобувають учні під час навчання.
Для перевірки власних знань вчителі пройшли онлайн тестування ЗНО – з предметів, які викладають чи української мови. При цьому отримали не тільки результати, а ще й змогли побувати в стресовій ситуації та пережили всі емоції, які відчувають діти, складаючи тест.
Одна із складових науки в школі – це написання учнями науково-дослідницьких робіт на конкурс Малої академії наук. Тому ця тема викликала окрему зацікавленість освітян під час дев’ятого тижня. Звичайно, згадали і про олімпіади, адже саме зараз відбувається реєстрація та виконання завдань на інтернет-олімпіади «На Урок».
«І кожен фініш – це, по суті, старт…», – саме цими словами Ліни Костенко розпочала ділитися своїми враженнями Майя Дмитрівна Гаврись. І ми не можемо з нею не погодитися, адже ці 9 тижнів дали впевненість, що в наступному навчальному році запросимо колег-освітян пробігти черговий методичний марафон для підвищення професійної кваліфікації.