Не можна жити ідеями, з ними потрібно щось робити»
У 2014-2015 н.р., наша гімназія вирішила відкрити для себе щось нове, поринути у безмежний світ нових вражень і відкриттів. Ми долучилися до участі у реалізації мікропроекту «Енергія в школах міста» у рамках Проекту українсько-німецького технічного співробітництва GIZ «Енергоефективність у громадах».
Мета проекту: ознайомлення учнів, членів їх родин, мешканців міста з питанням необхідності заощадження енергетичних ресурсів, усвідомлення важливості практичних кроків і дій з енерго- та теплозбереження. Результатом нашої роботи мають стати прості й зрозумілі покрокові інструкції: що саме робити кожному українцю, який хоче допомогти країні стати багатшою і почати будувати економічну й енергетичну незалежність України своїми власними руками і прямо зараз.
За рахунок енергозберігаючих технологій та зменшення марнотратного споживання енергетичних ресурсів щоденно можна заощаджувати гроші. Дуже важливим є розуміння цієї проблеми учнями, оскільки раціональне використання води, тепла та електричної енергії заощаджуватиме кошти кожної родини.
Для роботи над проектом створена робоча група з вчителів закладу до якої ввійшли: Печерій Майя Дмитрівна, заступник директора з НВР, шкільний координатор проекту, Старостенко Альона Сергіївна, учитель математики,шкільний координатор проекту основної та старшої школи, Єрмоленко Наталія Петрівна, учитель початкових класів, шкільний координатор проекту початкової школи, Пустяк Надія Михайлівна, завгосп та Горячко Лариса Іванівна, шкільні аудитори витрат енергії.
Для координації дій учнів у напрямку енергозаощадження були створені команди енергодетективів, якими стали учні 6-Б та 4-Б класів (на даний момент це учні 7-Б та 5-тих класів). А також був обраний основний персонаж від імені якого відбувалися ті чи інші заходи у закладі. Ним став жучок Енергійко. У нашій гімназії це енергетичний супер-герой, який приходить на допомогу енергії, що потрапляє у недбайливі руки. Основне його супергеройське кредо: Будь ощадливим завжди: зберігай енергію!
Протягом першого року роботи над проектом зроблений цикл різноманітних заходів: