×

Повідомлення

Lack of access rights - File '/images/M_images/novunu/ukr2019.jpg'
Lack of access rights - File '/images/M_images/novunu/istoria2019.jpg'
Lack of access rights - File '/images/M_images/novunu/shevchenko2019.jpg'
Lack of access rights - File '/images/M_images/novunu/fizuka2019.jpg'

Вітання

Вітання

Вітання

Вітання

Вітання

Вітання

Національний місяць протидії булінгу

«DOCU/ТИЖДЕНЬ проти булінгу» у гімназії

У 2019-2020 навчальному році Полтавська гімназія № 21 долучилася до національного місяця протидії булінгу. У рамках цього місяця, який стартував 16 жовтня, було реалізовано низку заходів для вчителів, учнів та їх батьків.
Так, пройшовши відбір шкіл-учасниць у пілотному проєкті «DOCU/ТИЖДЕНЬ проти булінгу», ми стали одним із 200 навчальних закладів, які отримали доступ до завантаження методичних матеріалів для проведення тематичних уроків, організації перегляду та обговорення документальних фільмів та спілкування з батьками. Цей проєкт реалізовується в рамках Всеукраїнської Кампанії проти кібербулінгу, ініційованою Правозахисним департаментом Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA за підтримки Міністерства освіти та науки України. Його мета – запобігання булінгу та кібербулінгу в дитячому середовищі.

Всеосвіта Осінь 2019

Учні гімназії – переможці шкільної Всеукраїнської дистанційної олімпіади

зі всесвітньої історії «Всеосвіта Осінь 2019»

Історія – загадкова наука, яка вивчає минуле людства. Здавалось би, все просто – дати, події, факти, явища, гіпотези… Але просто – лише на перший погляд. У хитросплетінні сюжетів можна легко загубитися, особливо тоді, коли мова йде про минуле інших країн і народів.
Учні 8-Б класу нашої гімназії вкотре довели, що вміють орієнтуватися в часі та просторі, ставши учасниками шкільної Всеукраїнської дистанційної олімпіади зі всесвітньої історії «Всеосвіта Осінь 2019».

Інтернет-олімпіада

Інтернет-олімпіада «На Урок»: наші перемоги

«Ніколи не зупинятися на досягнутому» - девіз учнів нашої гімназії. Почувши про Інтернет-олімпіади освітнього проєкту «На Урок», вирішили спробувати свої сили та перевірити знання. Зареєструвавшись на сайті, отримали паролі до зручних онлайн-кабінетів із завданнями. На виконання 15 інтерактивних завдань мали 60 хвилин, але звичайно, виконали їх набагато швидше. Всі учасники з нетерпінням чекали результатів, адже при оцінюванні враховувалася не лише правильність відповідей на запитання, а й час, витрачений на них, та фіксувалися переходи на інші сайти (можливість порушення академічної доброчесності).

Фестиваль соціальної реклами

Реклама може переконати людину купити неякісний товар – але тільки один раз.

Девід Огілві

Та це стосується комерційної реклами. Ми ж будемо вчитися створювати соціальну рекламу. Для нас – це нова форма роботи. І тут на допомогу прийшли викладачі Полтавського університету економіки і торгівлі. Для бажаючих взяти участь у Фестивалі соціальної реклами «Feel the world» був проведений тренінг щодо розробки рекламних звернень. Основна мета фестивалю – розвиток загальнолюдських цінностей та формування здатності протистояти негативним соціальним явищам у суспільстві. Полтавську гімназію № 21 на фестивалі представляє команда учнів 9-х класів – Данченко Дмитро, Ніколаєнко Анастасія, Москаленко Ігор та педагог – організатор, Пасько С.Г. Протягом заходу ми мали можливість отримати не тільки теоретичні знання, а й практичні навички – вчилися правильно робити фотографії.