Завдання для самоосвіти

Завдання для самоосвіти учнів на період тимчасового призупинення освітнього процесу

 

3-А клас 

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

Опрацювати с.130,

виконати вправи 313, 316, 317,

опрацювати с.132

Читання

Прочитати твори зі

«Список літератури»

(у папці Google диску)

Іноземна мова (англійська)

Виконати вправа 1, с. 88;

вправа 1, с. 90; вправа 3, с. 88-89

Математика

Повторити

правила про закони множення,

розв'язати № 827, 828, 832, 833

Природознавство

Опрацювати розділ «Гриби»

с. 121-125

 

3-Б клас

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

Опрацювати с. 130,

виконати вправи 313, 316, 317,

опрацювати с. 132

Читання

Прочитати твори зі

«Список літератури»

(у папці Google диску)

Іноземна мова (англійська)

Виконати вправа 1, с. 88;

вправа 1, с. 90; вправа 3, с. 88-89

Математика

Повторити

правила про закони множення,

розв'язати № 827, 828, 832, 833

Природознавство

Опрацювати розділ «Гриби»

с. 121-125

 

 4-А клас 

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

Виконати вправу  371 (усно),

вивчити правило до неї,

вправа 376 (розглянути таблицю),

виконати вправи № 372, № 378, № 379

Читання

Відповідати на запитання с. 153-160

Іноземна мова (англійська)

Опрацювати  вправу 2 с. 116,

читати і  перекладати вправа 3 с. 117,

виконати письмово вправа 4 с. 117

Математика

Виконати № 811 (усно),

розв’язати  № 809, № 812, № 813, № 817

(повторити таблицю множення)

Природознавство

Опрацювати с. 123-128,

(відповідати на запитання)

 

 4-Б клас 

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

Виконати вправу  371 (усно),

вивчити правило до неї,

вправа 376 (розглянути таблицю),

виконати вправи № 372, № 378, № 379

Читання

Відповідати на запитання с.153-160

Іноземна мова (англійська)

Опрацювати  вправу 2 с. 116,

читати і  перекладати вправа 3 с. 117,

виконати письмово вправа 4 с. 117

Математика

Виконати № 811 (усно),

розв’язати  № 809, № 812, № 813, № 817

(повторити таблицю множення)

Природознавство

Опрацювати с. 123-128,

(відповідати на запитання)

 

 

5-А клас 

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

Опрацювати § 42-43

(вивчити правила),

виконати вправи  № 448, № 456

Українська література

Повторити с. 203-210,

прочитати оповідання

Є.Гуцала «Сім’я дикої качки»

Англійська мова

Тема: «Погода і одяг», стр. 154,

вправа 1 (усно)

Зарубіжна література

Скласти простий план

до твору Марка Твена

«Пригоди Тома Сойєра»

Історія України (Вступ до історії)

§ 19-20 (стр.134-141),

виконати практичну роботу

на платформі Edmodo

Математика

Опрацювати § 35,

ст. 223  опрацювати правило,

ст. 224 опрацювати правило

Розв’язати: № 969, № 971,

№ 972 (1.3.5.7.), № 994

Природознавство

Опрацювати § 38

Інформатика

Опрацювати § 20 «Типи алгоритмів»,

виконати вправу 1, стр. 193

Основи здоров’я

Опрацювати § 19

 

ГРАФІК ОНЛАЙН ЕФІРІВ УРОКІВ

Карантин так карантин

#ЗалишаюсяВдома

У зв’язку з ситуацією, що склалася, МОЗ України закликає залишатися вдома під час карантину. МОЗ України закликає уникати відвідування місць масового скупчення та по можливості залишатися вдома, аби убезпечитися від інфікування респіраторними захворюваннями та, зокрема, коронавірусом COVID-19. Самоізоляція – найефективніший спосіб боротьби з поширенням коронавірусної інфекції в усіх країнах, де її було зафіксовано. Учні та вчителі Полтавської гімназії № 21 вирішили влаштувати челендж #ЗалишаюсяВдома. Діти та колеги діляться варіантами можливого проведення часу на карантині. Зараз можна і вивчати мову про яку забув, і здійснювати віртуальні подорожі, і вишивати, і малювати, і готуватися до ЗНО, і читати улюблені книги, і просто проводити час з близькими. Ми піклуємося про власне здоров’я та хочемо стати прикладом для інших. А Ви вже долучилися?

Методичний марафон-2020

Третій тиждень Весняного методичного марафону 2020: перехід в онлайн-режим

«Якщо людина впевнено рухається у напрямку до своєї мрії і прагне жити таким життям, яке вона собі уявила, то успіх прийде до неї в самий звичайний час і зовсім несподівано» (Генрі Торо)

«Сучасний teacher»: вигляд, риси, поведінка, вчинки, життєва позиція. Саме ці ключові слова стали головними під час третього тижня освітнього марафону.
«Протягом тижня я визначилася із своєю суперсилою як вчителя, за допомогою тесту з етикету і гарних манер пригадала правила, які нещодавно перечитувала; нагадала собі, що хоча б періодично, але треба виконувати вправи для хребта. Відкрила секрети і поглибила знання з мейкапу. Віртуально подорожувала. Нарешті прочитала книгу «для себе» і розпочала читати книгу для обговорення у колі марафонців. Разом з рідними намалювали нашу спільну карту мрій. Написала 21 спосіб (але їх насправді більше) як зробити себе щасливою, повісила на видному місці і починаю виконувати. Пригадала скоромовки і залучила до вивчення доню (до речі завдання їй дуже сподобалося). А ще запустила челендж…», - розповідає про насичений тиждень Марина Сергіївна Ващенко. Дійсно, цей тиждень, який розпочався для марафонців зустріччю в стінах гімназії, перейшов у карантинний режим і перетворився у справжній марафон на відстані один від одного.

Завдання для самоосвіти

Завдання для самоосвіти учнів на період тимчасового призупинення освітнього процесу

 

3-А клас

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

Вправи 299, 301, 303, правило с.127

Читання

«Позакласне читання» (1 текст )

Іноземна мова (англійська)

Вправа 2 с. 66 усно, с.70 вправа 2 читати і перекладати, вправа 5 стр.71 письмово

Математика

№ 805-817, прав. с. 123

Природознавство

Опрацювати розділ «Тварини»

 

3-Б клас

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

Вправа 299, 301, 303, правило с. 127

Читання

«Позакласне читання»(1 текст )

Іноземна мова (англійська)

Вправа 2 с.66 усно, с. 70 вправа 2 читати і перекладати, вправа 5 с. 71 письмово

Математика

№ 805-817, прав. с. 123

Природознавство

Опрацювати розділ «Тварини»

 

4-А клас

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

с. 156 вивчити правило, вправи 336, 338, 340, 342, 343,  с. 159 опрацювати таблицю

Читання

с.168-170 виразно читати, с. 174 вивчити вірш напам’ять, с. 171-173 читати і відповідати на запитання

Іноземна мова (англійська)

Вправа 4, с. 114 (письмово), вправи 1, 2 с. 116 читати і перекладати

Математика

№ 897, 902, 967, 968, 971, 972, 974 повторити правила, таблицю множення

Природознавство

с. 129-139 вивчити висновки, відповідати на запитання

 

4-Б клас

 

Навчальні предмети

Завдання

Українська мова

с. 156 вивчити правило, вправи 336, 338, 340, 342, 343, с. 159 опрацювати таблицю

Читання

с. 168-170 виразно читати, с. 174 вивчити вірш напам’ять, с. 171-173 читати і відповідати на запитання

Іноземна мова (англійська)

с. 117 вправа 3 діалог (читати і перекладати), вправа 4 записати в словник нові слова (виконати вправи по зразку), творче завдання зробити проект на А-4 с. 126 по таблиці «Спостереження за погодою»

Математика

№ 897, 902, 967, 968, 971, 972, 974 повторити правила, таблицю множення

Природознавство

с. 129-139 вивчити висновки, відповідати на запитання

 

Всесвітній день боротьби з туберкульозом

 

Всеукраїнська інтернет-олімпіада

Серед переможців та призерів V Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з історії – наші учні!

 

Інтернет-олімпіади «На Урок» – цікавий інтерактив для учня та зручний інструмент контролю знань школярів для вчителя. Завдяки участі в таких заходах діти отримали гарну повторити матеріал, вивчений у першому півріччі та підготуватися до вивчення нового!
Олімпіада, учасниками якої традиційно стають учні гімназії, суттєво відрізняється від типових конкурсних заходів, адже створює рівні умови для всіх. Це дозволяє взяти участь у змаганнях кожному учневі, який хоче продемонструвати реальний рівень знань.
Інтернет-олімпіада проходить дистанційно, тому додаткова її перевага – можливість роботи над нею у будь-який час у зазначених межах її проведення. Адже доступ до особистого кабінету учасника цілодобовий.

Методичний марафон-2020

Другий тиждень Весняного методичного марафону-2020 в гімназії

У Полтавській гімназії № 21 триває Весняний методичний марафон-2020. Його учасники – вчителі продовжили рух вперед, до фінішу, підкоренням наступної дистанції під назвою «Промова про мову».
Під час другого тижня марафону працювали над новим українським правописом, перевіряли свої знання з англійської. Разом з зірками телевізора та сцени вчили жестову мову та пробували «говорити» нею з колегами. Вчилися сленговим словам, щоб бути на «одній хвилі» з дітьми та розуміти їх у повсякденному спілкуванні.
«Нам, як вчителям, володіння українською мовою просто необхідне. Проте, саме завдяки марафонським завданням, я змогла більш детально проштудіювати питання нового правопису, бо до того все якось бігцем-бігцем», - ділиться враженнями Мілько Світлана Володимирівна, вчителька початкових класів. «Цей тиждень пройшов для нас як сім миттєвостей весни», – додає Бендес Надія Олександрівна, яка викладає в середній та старшій школі.

Навчаючись - вчимося

Соціальні та емоційні компетентності XXI століття

З метою розвитку основних компетенцій працівників навчальних закладів та запровадження соціально-емоційного навчання у Полтавській гімназії №21 12-13 березня 2020 року відбувся тренінг за програмою Lions Quest «Соціальні та емоційні компетентності ХХІ століття». Lions Quest – програма, що містить комплекс матеріалів для середніх шкіл, спрямованих на формування і розвиток позитивних умінь і навичок у школярів. Ця програма була розроблена за підтримки Міжнародної асоціації Lions Clubs. Тисячі шкіл і мільйони молодих людей по всьому світу працюють за цією програмою.
У дводенному тренінгу «Соціальні та емоційні компетентності ХХІ століття», який провела Національна тренерка Lions Quest Людмила Курбакова (Lyudmila Kurbakova), взяли участь 24 працівники гімназії. Учасники заходу практично навчалися використовувати програму для створення і підтримки освітнього середовища, у центрі якого – стосунки; співпрацювати з батьками та суспільством у процесі соціального, емоційного та академічного навчання; виховувати в учнів соціальні, емоційні та академічні навички за допомогою уроків і методичних рекомендацій даної програми.

Методичний марафон

Весняний методичний марафон-2020

Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто найкраще реагує на зміни, що відбуваються (Гордон Драйден)

2 березня у Полтавській гімназії №21 розпочався «Весняний методичний марафон-2020». Його учасниками, після попередньої реєстрації, стали 27 педагогів, які готові до змін та хочуть опанувати нові інструменти роботи з дітьми.
Тривалість навчання – 42 робочих дні (як і у справжньому марафоні – 42 км), які умовно поділені на 9 тематичних тижнів.
«Особисто для мене – це нове випробування. Це як участь в конкурсі чи проєкті: не знаю, що вийде в фіналі, але треба зробити все можливе, щоб все вийшло. Мотивація така: ми не претендуємо на перше місце, але в трійку потрапити здатні», – ділиться враженнями від першого тижня одна з учасниць марафону, Світлана Григорівна Пасько. «Хоча у мене й мало часу на виконання усіх завдань, я все ж намагаюся не сходити з дистанції», – додає вчитель фізичної культури Максим Миколайович Багайдін.
Перше коло марафону – тиждень гри. Під час нього учасники працювали за принципом «на уроці, на перерві, вдома». Опрацьовували теорію, застосовували її на практиці, пробували проявити себе у різних амплуа.